Puno se priča o održivoj modi, no pri tome priča najčešće ostaje na odjeći. No modni dodaci mogu (i trebaju) biti napravljeni na održiv način. Nedavno smo vam pisali o brendovima koji proizvode obuću na način koji minimalno onečišćuje okoliš i rade ju od prirodnih, biorazgradivih materijala, a u ovoj je priči riječ o jednako ekološki svjesnim proizvođačima nakita. Ovi su nam brendovi dokaz da se i uz poštivanje prirode i ljudskog rada može proizvoditi, prodsavati i opstati na tržištu.
S obzirom na to da su ga Cardi B i Beyoncé nosili u svojim glazbenim spotovima, može se sa sigurnošću reći da je ono što Ariana Boussard-Reifel dizajnira luksuzni naki. Izrađen je komad po komad u New Yorku od recikliranih materijala kad god je to izvedivo.
Isabel Bonner je marka nakita povezana s New Yorkom i južnim Londonom čiji je nakit proizveden od okamenjenog drva i ostataka drva preostalog pri izradi namještaja.
Bar Jewellery osnovala je Sophie McKay koja je iskustvo stekla u Burberryju i Tomu Fordu. Njen je nakit održiv jer koristi reciklirano srebro i vegansku neotrovna smjesa za poliranje.
AYM proizvodi nakit od raznobojnog celuloznog acetata, ekološki prihvatljivog materijala.
Annika Inez, brend iz New Yorka, sve radi lokalno te pri tome podržava male tvrtke i izbjegava emisije ugljika.
Shyla.London koristi reciklirane metale u svim svojim komadima i podržava nekoliko dobrotvornih organizacija koje rade sa siromašnim ženama u Indiji.
Laura Galasso ima sreću da ima sjedište na Baliju, gdje proizvodi nakit uz pomoć lokalnih obrtnika.