Koliko god to njenim obožavateljima bilo teško prihvatiti, čini se da je Rihanna, barem zasad, u potpunosti glazbu zamijenila nekim drugim projektima.
Dok novi album nije ni na pomolu, pjevačica u isto vrijeme punom parom radi na svome brendu Fenty Beauty. Dosad isključivo dekorativno orijentiran, dobio je, naime, proširenje u obliku proizvoda za njegu lica. Malo je reći da je beauty svijet na koljenima.
Poduzetnica s Barbadosa je, podsjećamo, nedavno oduševila pratitelje lansiranjem linije donjega rublja Savaga X Fenty, a svoje poslovno carstvo širi sada i cijelim spektrom proizvoda namijenjenih njezi kože. Danas ih je najavila na Instagramu, ostavivši korisnike ove mreže u iščekivanju.
Sudeći prema pomalo tajanstvenoj objavi, Rihannin brend uskoro će biti obogaćen kremastim čistačem za lice koji se u dodiru s vodom nježno pjeni, uljem koje bi bilo u funkciji seruma te hidratantnom kremom - sva tri proizvoda dolaze u pakiranjima nježnih pastelnih boja, lila i svjetloplavoj te boji breskve.
Ono najvažnije - datum kada bi se trebali naći na policama 31. je srpnja, i to ekskluzivno na stranici FentySkin. Naručit će se moći i iz Hrvatske.
A dok Fenty Beauty dekorativna linija "šiša" brojne najpoznatije make up brendove u svijetu, pa i onaj Kylie Cosmetics na temelju kojeg je najmlađa Kardashianka izgradila svoje poslovno carstvo, korisnici u iščekivanju predviđaju kvalitetu nadolazećih proizvoda.
"Tu nema skrivanja istine. Proizvodi za njegu kože ili funkcioniraju ili ne funkcioniraju", rekla je sama Rihanna za britanski Vogue nedavno.
Poslovni portali pišu i kako je posljednji potez poduzetnice RiRi, kako je od milja nazivaju njeni fanovi, vrlo dobro osmišljen i dugoročno isplativ. Prema pisanju Forbesa, grana industrije kozmetike za njegu kože mogla bi narasti za 180 milijardi dolara do 2024. godine, a upravo taj je potez Kylie Jenner lansirao među najmlađe milijunaše svijeta.