Overlay
Kraj obmanama

Novo pravilo za influencere: morat će naglasiti da koriste filter ze uljepšavanje dok oglašavaju proizvode

Piše Stil
Foto Shutterstock
4. veljače 2021. - 15:31

Velika Britanija, točnije Agencija za standarde oglašavanja donijela je odluku kako će od sada influenceri morati navesti kada koriste filter za uljepšavanje prilikom promoviranja proizvoda za njegu kože ili kozmetiku.

Početkom 2019. sajam taštine zvan Instagram postao je ono što nismo mogli ni zamisliti - još taštiji! Ne prođe ni jedan dan bez da vidimo selfije na kojima su osobe s malim nosićima, punim usnama i velikim očima. Iznimno bitan jednadžbe savršenstva je i savršena koža. Upravo zahvaljujući njoj mnogi Influenceri dobivaju priliku oglašavati beauty proizvode tako da je njihova koža najbolja garancija uspješnosti dok se kunu u proizvod koji drže u ruci iako su ga možda dobili to jutro od proizvođača.

Naivni ljudi to kupuju vjerujući osobama koje prate i koje im daju da gledaju cijeli njihov život. Ne može valjda sve to biti laž, smatraju. Međutim može i je. Ne treba kriviti ni Influencere, ne jednom su djevojke koje se bave tim poslom priznale da ne izlaze is kuće iz straha da će ih fotografirati Paparazzi i prikazati kako zaista izgledaju, srušiti iluziju koju su izgradili na društvenim mrežama i u koju i sami vjeruju.

Novo pravilo koje je uvela Velika Britanija pokušat će spriječiti to iskrivljavanje stvarnosti ili barem limitirati lažno oglašavanje koja je postalo standard. Regulacija je rezultat kampanje Sashe Pallari koja je u srpnju 2020. počela provoditi kampanju #filterdrop kako bi natjerala ljude da prikažu svoju stvarnu kožu.

Agencija je nakon toga ispitala dva Instagram storyja koje su podijelili influenceri koji reklamiraju proizvode za sunčanje i presudila da su oba oglasa vjerojatno "obmanjujuće pretjerala s učinkom koji je proizvod mogao postići", prenosi Dazed magazine.

Oglasi koji krše nova pravila bit će uklonjeni i zabranit će im se ponovno prikazivanje.

- Stalni fokus našeg rada na ovom području i dalje je na podizanju svijesti o pravilima i podupiranju Influencera smjernicama i alatima koji su im potrebni da pomognu u ispravnom prikazivanju njihovih oglasa. Također blisko surađujemo s platformama društvenih medija koje će provoditi naše odluke tamo gdje oglašivač ne želi ili ne može surađivati ​​s nama, rekao je glasnogovornik Agencije. 

Sasha Pallari je na Instagramu napisala da #filterdrop sažima sve u što ona vjeruje kada je riječ o industriji u kojoj je radila više od desetljeća i podsjetila na važnost ovakvih regulacija.

- Drastično sam uređivala svoje slike, koristila sam filtre, provodila sam svaku budnu minutu svojih dana želeći da izgledam poput nekoga drugog, napisala je.

- Sada ćemo umjesto toga svaki put kad netko promovira proizvode za njegu kože ili uljepšavanje putem interneta, imati veće šanse vidjeti stvarnu kožu, stvarnu teksturu, stvarne oblike nosa, različite veličine usana, pravu boju proizvoda. Količina ljudi koji se više neće uspoređivati ​​s oglasom koji nije moguće postići bez filtra sada će naglo porasti. Uspjeli smo. Tako sam ponosna, završila je radosna influencerica.

26. travanj 2024 00:30