Mali brendovi sa zanimljivim proizvodima koji u svom poslovanju vode računa o održivosti i zaštiti okoliša osobito su nam na srcu, a jako nam je drago što vam u suradnji sa Somersbyjem možemo donijeti priče o ljudima koji stoje iza njih. Još jedna u nizu kreativki koje smo vam na ovaj način predstavili je Marija Grabovac iz Makarske, pokretačka snaga brenda Una Sjora u čiji smo se minimalistički, a opet tako ženstven i elegantan nakit zaljubili putem društvenih mreža i Instagram profila Una Sjora.
Kako nam je u ugodnoj ćakulici u splitskoj kavani "Perivoj", uz čašu fino ohlađenog Somersbyja, ispričala nadarena 32-godišnjakinja, koja se zbog pokretanja ovog posla iz Austrije preselila u Hrvatsku, uz nju tim iza brenda Una Sjora čini i njezin dečko, odgovoran za logistiku i računovodstvo.
– Nas dvoje zajedno radimo na razvoju novih dizajna, poboljšanju kvalitete i pružanju najbolje moguće usluge našim kupcima – objašnjava nam Marija, pa je pitamo kad su pokrenuli brend i što ih je na to potaknulo.
– Ideja Una Sjore se razvila prije nekih godinu i pol, s tim da se proces potrage za odgovarajućim materijalom i suradnicima dosta odužio, pa smo naš webshop uspjeli otvoriti tek u rujnu prošle godine. Osobno sam uvijek voljela nositi različite vrste nakita, ali sam s vremenom shvatila da onaj pristupačan jednostavno nije bio dovoljno kvalitetan – ili bi izgubio boju ili bi pozelenio, uvijek sam ga morala skidati prije dodira s vodom. To me potaknulo na istraživanje različitih vrsta nakita, pa sam saznala kako proizvodnja nakita ima ogroman utjecaj na okoliš. Potraga se nastavila sve dok nisam pronašla proces koji kombinira ekološki prihvatljive materijale, a istovremeno omogućuje nakit koji je izdržljiv, vodootporan i, što je najvažnije, pristupačan. Vjerujem kako su komadi našeg brenda apsolutni "problem solver" za sve žene koje su u potrazi za kvalitetnim, cjenovno prihvatljivim nakitom prikladnim za svakodnevno nošenje. Tako je nastala Una Sjora koja pruža dugotrajnost, kvalitetu i dostupnost, a uz to i brigu za okoliš.
Po čemu se vaš nakit izdvaja od nakita drugih brendova?
– Mislim da se cijela koncepcija našeg brenda razlikuje od ostalih. Svi naši komadi nakita izrađeni su od održivih i ekološki prihvatljivih materijala, također se trudimo smanjiti otpad i izbjegavamo plastiku u pakiranju proizvoda. Na taj način se trudimo smanjiti naš ekološki otisak i podržati održivu budućnost. U svakom komadu nakita koji izrađujemo, želimo prenijeti priču o prirodi, ali i o našoj društvenoj odgovornosti. Naš nakit od nehrđajućeg čelika premazujemo s visokokvalitetnom 14k pozlatom ili 18k pozlatom, što mu daje prekrasan sjaj i luksuzni izgled. Nakon toga, svaki komad se dodatno obrađuje vodootpornim slojem kako bi trajao još duže. Dugotrajnost i činjenica da svoj nakit mogu bez brige nositi i pod vodom zapravo je glavni USP našeg brenda. Osim toga, pružamo vrhunsku uslugu i brinemo se o našim kupcima. Bitno nam je da budemo bliski s našim kupcima. Trudimo se odgovarati na sve upite u što kraćem roku, imamo i chat-funkciju na webshopu, volimo biti u kontaktu s ljudima i odgovarat im na sva moguća pitanja prilikom kupnje. Svojim kupcima želimo pružiti ne samo vrhunski nakit, već i pozitivno iskustvo kupnje.
Što vas nadahnjuje u kreiranju nakita Una Sjora i kako postižete prepoznatljivost?
– Nadahnjuju me različiti elementi i utjecaji, prirodni oblici, boje i teksture su mi važni izvori inspiracije, kao i umjetnost različitih kultura. Trudimo se da svaki komad bude unikatan i poseban. Sve u svemu, ljubav prema kreativnosti i estetici je ono što me pokreće u kreiranju, a prepoznatljivost Una Sjora nakita postižemo kroz kombinaciju različitih elemenata. Svaki komad je unikatan i izrađen s puno pažnje i ljubavi prema detaljima. Također, naglasak stavljamo na eleganciju i suptilnost dizajna, koji su prepoznatljivi za Una Sjora nakit. Kombinacija ovih faktora čini naše komade jedinstvenima i prepoznatljivima.
Što je od do sada predstavljenoga izazvalo najbolje reakcije kupaca?
– Naš najprodavaniji komad je narukvica Julia koja se može kombinirati s različitim stilovima i odjećom. Nakon Julije, primili smo mnogo upita od naših kupaca da žele imati isti dizajn u obliku ogrlice, tako da smo kreirali ogrlicu Naila. Osim samog nakita, primijetili smo da postoji veliki interes za našu ekološki prihvatljivu praksu poslovanja. Raduje nas što naši kupci prepoznaju naš trud i angažman u ovom području.
Tko nosi vaš nakit?
– Una Sjora nakit nose žene koje žele istaknuti svoj stil i osobnost. Bez obzira na dob, stil ili osobni ukus, naša ponuda nakita je raznolika i namijenjena svima. U našoj kolekciji može se pronaći nakit za svakodnevno nošenje, ali i za posebne prigode.
Kako teče proces proizvodnje vašeg nakita?
– Svaki naš komad nakita izrađuje se s ljubavlju i pažnjom prema detaljima. Surađujemo s dizajnerima kako bismo unaprijedili našu ponudu i osigurali da naš nakit bude jedinstven i moderan. Nakon što se dizajn odabere, započinjemo s proizvodnim procesom. Proces proizvodnje nakita od nehrđajućeg čelika uključuje izradu kalupa, rezanje oblika, brušenje i poliranje. Nakon toga, svaki komad prolazi kroz postupak pozlaćivanja kako bi se postigao željeni izgled. Naš nakit od nehrđajućeg čelika premazujemo s visokokvalitetnom 14k pozlatom ili 18k pozlatom, što mu daje prekrasan sjaj i luksuzni izgled. Nakon toga, svaki komad se dodatno obrađuje vodootpornim slojem kako bi trajao još duže. Kao što vidite, proizvodnja nakita zahtijeva puno pažnje i rada, ali kada vidimo zadovoljstvo kupaca koji nose naše komade, znamo da se svaki trenutak isplati.
Koliko vam je pri tome važna održivost?
– Održivost i etika čine veliki dio naše filozofije. Od naših sirovina do naše ambalaže, naš je prioritet korištenje materijala koji su održivi i ekološki prihvatljivi kad god je to moguće. Iako smo oduvijek težili održivom načinu života, tek smo kroz početne poslovne procese postali svjesni velikog utjecaja brze mode, ali i proizvodnje nakita. Proces pokretanja ovog posla se zaista dosta i odužio, upravo iz tog razloga, jer nismo htjeli krenuti prije nego nađemo odgovarajuće materijale, ali i produkcijskog partnera, koji dijeli i ispunjava naše uvjete u ovom poslovanju. Svu tu svijest oko održivost i moralnosti oko odgovorne kupnje pokušavamo preko društvenih mreža prenijeti i na naše pratitelje i kupce. U sklopu toga, trudimo se promovirati lokalnu kupnju, jer smatramo da je to ključan aspekt ekološki prihvatljive, a i same lokalne ekonomije. Odgovornost je putovanje, a mi smo spremni ići putem koji će poštivati vrijednosti i ljepote prirodnih resursa naše zemlje kroz odgovorno poslovanje složenim procesom na kojem radimo svaki dan.
Kakvi su vam planovi za budućnost? Možemo li se nadati fizičkoj trgovini?
– Planovi za budućnost našeg e-trgovinskog poslovanja su usmjereni na kontinuirani rast i razvoj. Želimo proširiti naš asortiman proizvoda i usluga, te poboljšati korisničko iskustvo na našoj web-stranici. Što se tiče fizičke trgovine, to je nešto o čemu razmišljamo, ali trenutno nemamo konkretnih planova za nju. Naš fokus je na online prisutnosti, jer smo uvjereni da imamo još mnogo prostora za rast u ovom sektoru – zaključuje Marija našu priču uz osvježavajući Somersby.
Sadržaj je nastao u suradnji sa Somersbyjem