Dizajneri su se ovog proljeća odlučili da je došlo vrijeme za uglađenost i eleganciju, ali to ne znači nužno dosadu, baš naprotiv, boja, slojeva i uzoraka nagledali smo se kao nikad prije. I među njima smo vidjeli trend koji su influencerice počele nositi već prije nekog vremena a to su prsluci.
Tradicionalno nošeni kao dio muškog trodijelnog odijela, prsluci su odavno ušli u ženske ormare, a ove godine se čini da su pravi hit, kako na revijama tako i na ulicama.
Svoj prsluk možete kombinirati kao što su to učinili dizajneri na reviji Hermesa, minimalistički i klasično uz hlače od istog materijala u bijeloj boji, ali to je tek početak.
Dolce & Gabbana tu su pravi zaokret i kod njih sve pršti od boja, a prsluci daju hommage više nomadskim plemenima nego li uniseks minimalizmu. Prsluk, sugerira dizajnerski dvojac možete nositi uz sve što poželite, a ne samo odijela, dakle i haljine prepune volumena, košulje s volanima i sl.
Chanel čiji prsluk je na naslovnoj fotografiji je negdje na pola puta između ove dvije krajnosti. Prisutan je uzorak s logotipom brenda, ali je ostatak ipak u istome, bijelome tonu. Maria Grazia Chiuri za Dior se baš kao D&G držala boho chica, ali na puno suptilniji i nježniji način koji odiše elegancijom 20-tih, kako i priliči godini kolekcije.
Za kraj tu je Armani iz čije kolekcije smo uspjeli iščitati da prsluci nisu rezervirani samo za dnevne i poslovne kombinacije već mogu izgledati vrlo glamurozno ako se nose uz prozirnu haljinu ili su načinjeni od materijala sa šljokicama.