StoryEditorOCM

Studija pokazala da 90% navijača vjeruje da emocije koje donose na nogometni stadion čine igrače jačima

Piše promo
27. svibnja 2021. - 15:31

Uoči finala UEFA Lige prvaka u Portu u subotu, 29. svibnja, a u znak obilježavanja 27 godina partnerstva s ovim nogometnim natjecanjem, Mastercard je naručio istraživanje „Football Fandom Study“ koju je podržao i ambasador José Mourinho. Karizmatičan trener, poznat i kao „The Special One“, potvrđuje važnu ulogu koju navijači imaju u stvaranju neprocjenjivih nogometnih trenutaka i ističe kako nas je protekla godina naučila da nikada ne uzimamo sport uživo zdravo za gotovo: „Doista vjerujem u snagu navijača. Čak koristim izraz 'oni ne podržavaju, ne forsiraju, oni igraju'. I imao sam toliko utakmica u kojima sam osjećao da sam pobijedio jer su oni igrali.“

To potvrđuju i rezultati istraživanja koje je Mastercard proveo među 12.000 zaljubljenika u nogomet diljem...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 05:57