StoryEditor
SplitPLOVEĆI HOTELI

Vice Mihanović: Rekordna je bila 2016. godina, kada smo imali 286 uplovljavanja kruzera. Izgradnja vanjskih vezova donijela je novu razinu razvoja luke

Piše Diana Barbarić
18. lipnja 2021. - 12:07

Kako smo već pisali, za sada je 155 najava dolazaka do kraja godine, ali česte su promjene datuma i otkazi putovanja, tako da će u konačnici biti manji broj dolazaka.

- Puno toga će ovisiti o pandemiji i stanju na Mediteranu. Sudjelujem u razvoju kruzinga u Hrvatskoj od početka i sjećam se skromnih početaka i odlazaka u Miami na Sajam kruzerske industrije početkom 2000-ih.

U to doba smo bili ponosni na nekoliko desetaka kruzera da bi ih rekordne 2016. u Split stiglo 286, i sve to mahom velikih brodova s tisuću i više putnika.

image
Duje Klarić/Cropix

Kruzing kao segment turizma daje zamah mnogim vidovima gospodarstva u Splitu, a njegov manjak u protekloj godini se itekako osjetio - kazao nam je Vice Mihanović, ravnatelj Lučke uprave Split.

Tvrdi da se Split potvrdio kao druga najvažnija destinacija kruzinga u Hrvatskoj, što im je poticaj da ustraju modernizaciji infrastrukture, koja je vidljiva na svim djelovima lučkog područja. Pokazalo se, kaže, da su vanjski vezovi bili neophodni za procvat ove turističke grane.

- Taj projekt koji smo završili 2017. donio nam je novu razinu rada i razvoja luke kao prometno – gospodarskog čvorišta stavivši Split u grupu najpoželjnijih destinacija Mediterana.

Stavimo se samo u položaj gosta koji iz kabine gleda na grad, a onda nakon smo nekoliko minuta hoda gušta na kavi na Rivi. A ovim vezovima dosta je olakšan i lokalni promet - komentira ravnatelj Lučke uprave.

image
Bozidar Vukičević/Cropix

Navodi i da radovi na Obali Kneza Domagoja idu po planu i da bi trebali biti gotovi do kraja godine.

- Nakon stoljeća i pol ulaže se u obalu 34 milijuna kuna i ona će biti na radost svima: građanima kao šetnica, brodovima kao moderno pristanište, a putnicima kao moderni prostor transfera.

Prostor je to kojim će poglavito katamaranski promet dobiti novu učinkovitiju i primjereniju obalu kakvu Split zaslužuje - najavljuje naš sugovornik.

Podsjeća i na plan izgradnje luke na Stinicama, projekt težak 330 milijuna kuna, kojim će se gradska luka rasteretiti teretnog ro-ro prometa, kao i linija za Italiju. Navodi i da se kontinuirano se ulaže u infrastrukturu u suradnji s nadležnim Ministarstvom.

image
Duje Klarić/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. srpanj 2021 00:23