StoryEditorOCM
SplitNEKA SE ZNA

Ova splitska agencija lani je ostvarila pola milijuna noćenja i uzimala proviziju tisućama iznajmljivača, a čim je stigao virus otpustila je radnike

26. ožujka 2020. - 10:23

Epidemija koronavirusa doslovno je preko noći promijenila svakodnevicu, mnogi su ostali, ili će narednih tjedana i mjeseci ostati bez stabilnih i redovitih primanja, a među njima svakako su i revoltirani mladi ljudi, do prošloga ponedjeljka zaposlenici splitske turističke agencije Adriatic.hr.

Riječ je o većoj agenciji koja posluje već 21 godinu, a koja tisućama gostiju iz cijeloga svijeta nudi više od 13 tisuća smještajnih jedinica na Jadranu. U 2019. godini ostvarili su, hvale se na svojoj web stranici, 560.374 noćenja. Poznati su po tome što su šansu za rad davali mladim ljudima, uglavnom sezonski, odmah po završetku studija, ali i studentima.

Nažalost, epidemija je značajno utjecala na turizam, brojna putovanja su odgođena, sezona, sada je to već svima jasno,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 06:01