StoryEditorOCM
SplitPa što su čekali?!

Život će nam proći u kolonama! Hrvatske ceste spajaju Solin i Stobreč, a Grad Split još skuplja papire za spojne ceste

Piše Ana Pivčević
13. lipnja 2024. - 20:14

"Prava" splitska obilaznica dugo je sanjani san Splićana, ali i svih onih koji gravitiraju drugom najvećem gradu u državi. Gužve na ulazu ili izlazu iz Splita više i nisu neka vijest, već svakodnevica, jer je postojeća obilaznica odavno postala samo šira gradska ulica.

Rješenje ovog problema građani vide u prometnici koja će se nalaziti na potezu od Mravinaca preko Karepovca do TTTS-a, a jednom bi trebala doći i do Omiša. No, zadržimo se na splitskom dijelu obilaznice, trenutačno i realnijem.

U tijeku je izgradnja čvora Mravince koji će služiti za odvajanje prometa s brze ceste iz smjera Solina i Klisa na buduću prometnicu Mravince - TTTS - Stobreč - Dugi Rat.

Zatim slijede faze 4 i 5, radovi vrijedni 41 milijun eura, za koje je izabrana tvrtka "Strabag", koja će graditi 2,5 kilometara dugu dionicu od Mravinaca do TTTS-a. Izgradnjom obilaznice grada rasteretit će se najprometnije križanje u zemlji, ono kod Stobreča.

Slamka spasa teška 41 milijun €! Velika firma spojit će Mravince sa Stobrečom, ugovor je pao, pitali smo kad će bageri

Tvrtka "Strabag" zadužena je za obilaznicu, ali Grad Split dužan je realizirati spojne ceste koje će voditi do budućeg prometnog rješenja.

U kojem su statusu spojne ceste na buduću obilaznicu, koja će biti i najkraća poveznica planirane pretovarne stanice za otpad na Karepovcu i toliko spominjane županijske "tvornice" smeća kod Lećevice te kada će taj dio projekta biti gotov, pitali smo nadležne u Banovini.

Iz Ureda Grada tvrde kako je riječ o četiri dionice.

- Za prometnicu Put Kamena (dionica od Karepovca do spoja koji vodi na budući veliki kružni tok ispod Mravinaca) ishođena je lokacijska dozvola te je u tijeku rješavanje imovinskopravnih odnosa.

Za Put Mostina, na dionici od Lovrinačke ulice do Puta Kamena, kao i za dio Lovrinačke (od postojećeg ulaza u Mejaše i skretanja na Kilu do Puta Mostina) u tijeku su postupci izrade idejnog projekta za ishođenje lokacijske dozvole. Nakon ishođenih dozvola izradit će se parcelacijski elaborat te provesti nacrt "A" kao preduvjet za rješavanje imovinskopravnih odnosa.

Za Put Mostina (dionica od Puta Kamena do istočne administrativne granice Splita) izrađen je idejni projekt te je u tijeku postupak podnošenja zahtjeva za lokacijsku dozvolu. Nakon ishođene lokacijske dozvole izradit će se parcelacijski elaborat te provesti nacrt "A" kao preduvjet za rješavanje imovinskopravnih odnosa - odgovorili su iz gradske uprave.

Iz Banovine su istaknuli kako će izgradnja navedenih prometnica ovisiti o dinamici rješavanja upravnih postupaka (lokacijska dozvola, provedba parcelacijskog elaborata, građevinska dozvola, provedbe javnih nabava…) te dinamici rješavanja imovinskopravnih odnosa.

Od Grada Splita nismo dobili konkretne rokove kada će spojne ceste biti gotove, samo se možemo nadati da će se poklopiti sa završetkom spoja Mravince - TTTS.

Evo što spada pod faze 4 i 5

Tvrtka ‘Strabag‘ zadužena je za faze 4 i 5 radova na splitskog obilaznici. Kako su nam nedavno objasnili iz Hrvatskih cesta, ‘Strabag‘ će biti uveden u posao nakon ishođenja dozvole, ali svakako ne za vrijeme trajanje turističke sezone. 

- Faza 4 je četverotračna prometnica, s dva odvojena kolnika, od čvorišta Mravince do čvorišta TTTS s ulazno-izlaznim rampama na čvoru Karepovac. Značajni objekti na trasi su nadvožnjak Karepovac, duljine otprilike 55 metara, i tunel Gladnjici, duljine otprilike 350 metara, te bukobrani duljina 520 metara, 236 metra i 128 metara. Faza 5 obuhvaća čvor Karepovac - objasnili su nam iz Hrvatskih cesta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2024 00:25