Novi Zakon o zaštiti potrošača, o kojem se polemiziralo mjesecima, stupio je na snagu objavom u “Narodnim novinama”. Dokument donosi brojne izmjene, a među njima je i ona o radu inspekcijskih službi koje su sad prilično rasterećene s obzirom na to da ih prevareni građani u pomoć mogu zvati tek kad “potroše” sve druge mogućnosti.
U potrošačkim udrugama smatraju stoga kako će oni više biti na “udaru”, odnosno da će se korisnici za savjete obraćati upravo njihovim savjetnicima.
- Radi se o tome da tržišni inspektori više neće izlaziti na teren ako se potrošač prvo službeno nije žalio davatelju usluga. Kad je u pitanju trgovina, kupac koji se smatra oštećenim podnosi pisani prigovor trgovcu i ako od njega u roku od 15 dana ne primi odgovor ili...
U potrošačkim udrugama smatraju stoga kako će oni više biti na “udaru”, odnosno da će se korisnici za savjete obraćati upravo njihovim savjetnicima.
- Radi se o tome da tržišni inspektori više neće izlaziti na teren ako se potrošač prvo službeno nije žalio davatelju usluga. Kad je u pitanju trgovina, kupac koji se smatra oštećenim podnosi pisani prigovor trgovcu i ako od njega u roku od 15 dana ne primi odgovor ili...