Kiša je tek nakratko zadnja dva dana osvježila Split, temperature se doduše još nisu vratile na "ljetnih 30" od prošlog tjedna, ali svejedno, šetači centrom Splita kao da svi vape poznati slogan iz preloše reklame: Antonio, vruće mi je...
Odavno smo mi navikli na turiste koji se, kako taknu sjeverom pothlađenom nogom toplu Dalmaciju, smjesta krenu svlačiti u japanke i oskudnu odjeću, a takvi su se i danas razmilili gradom i neumorno tražili svako dostupno osvježenje.
Kuglice sladoleda prodavale se kao lude, dobro "kure" i skupi sokovi od cjeđenog voća, a u želji da dožive ljepote Splita sa što manje znojenja, turistkinje su najraspoloženije odjenuti varijantu "plažne" odjeće.
Je li pritom šinjorina s naše fotografije opako prekršila zabranu šetnje gradom u...
StoryEditorOCM
Split'ANTONIO, VRUĆE MI JE'
Svježina je bila kratkog daha, temperatura je opet 'udarila u glavu': je li se šinjorina u crvenom opako ogriješila o zabranu polugole šetnje Splitom?!
10. lipnja 2018. - 18:29
riva00
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?