Kada je naša čitateljica dobila račun za struju, konkretnije obračun od 31. svibnja 2019. do 30.11. 2019. godine nije znala što bi s njim napravila. Bi li se smijala ili bi plakala!
Odlučila ga je, na početku ove priče, ipak ignorirati.
Kad su kune i pitanju, država ne prašta. Tako je i u HEP-u, pokušavaju građanima naplatiti i najmanji iznos za svoje usluge. Naime, HEP Elektra poslala je račun Splićanki (podaci poznati redakciji) za obračunsko razdoblje u kojem je nastala razlika od jedne lipe koju je trebalo nadoplatiti.
Kao potrošač inače uredno podmiruje sve svoje obveze plaćanja računa, nije imala problema sa HEP-om, no eto, zadnja uplatnica stigla je takva kakva je.
Nije kontaktirala HEP Elektru, nego je zvala novinare.
- A što mi oni mogu kazati. Ma ne bi im ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....