Jedna čitateljica obratila nam se i ispričala neugodno iskustvo koje je doživjela u trgovini Pršutane Granić na Pazaru. Naime, prodavačica joj je zapakirani vakumirani pršut izvagala i naplatila joj gramažu pršuta s plastičnom ambalažom.
– U Pršutani Granić u Splitu, na Starom Pazaru, uzela sam pet paketa pršuta. Svaki paket ima bar kod, kao i navedenu masu. Djelatnica na kasi izvagala je pršut s ambalažom i sama mi rekla da je odbila ambalažu. Ako je sve navedeno na ambalaži, stvarno nema potrebe za vaganjem, ali OK... – počela je s pričom.
Nakon što je stigla kući, odlučila je sama izvagati pršute. Nakon vaganja shvatila je da joj radnica nije odbila gramažu pakiranja, iako je rekla da hoće. Po cijeni pršuta naplaćeno joj je, navodi nam, i plastično pakiranje.
– Odlučila sam sama izvagat pršute kod kuće i vaga se razlikuje u 0,003 kilograma, što znači da djelatnica uopće nije ništa odbila, nego je svjesno i namjerno lagala. Na računu također nema stavke "odbijanje ambalaže". Kad se zbroji stvarna masa pršuta na paketima dobije se 0,884 kilograma, na računu je 0,931 kilogram – ispričala je.
No mora se reći da tko radi, taj i griješi. Iako ovakvo iskustvo za kupca sigurno nije ugodno jer se osjeća prevarenim, greška se svakome može dogoditi. Ako se radi o izoliranom slučaju, nije to toliko značajan iznos.
Na kilogram pršuta kojem je cijena 21,99 eura, to ispadne koji cent više od jednog eura. No ako se radi o ustaljenoj praksi, skupi se tu ozbiljan novac samo na plastičnoj ambalaži. Euro po euro...
Kako bismo doznali o čemu se točno radi i kako u Pršutani inače naplaćuju ranije zapakirani pršut, obratili smo se Upravi Pršutane Granić. Nakon što smo im ispričali cijelu priču, rekli su nam da to nije uobičajena praksa i da bi se zapakirani pršuti trebali naplaćivati skeniranjem bar koda.
– Greške se događaju, stvarno mislim da nema smisla da se na ovaj način rješava taj problem. Svi kupci koji su nezadovoljni mogu doći do nas i dobiti povrat novca ili zamijeniti proizvod.
Nismo ranije imali nikakvih problema, ovo je mali obiteljski posao. Imamo 10 prodavaonica i 20 djelatnika koji kod nas rade više od 10 godina, dakle zadovoljni smo njima, a i oni su zadovoljni uvjetima rada. Nije nam namjera nikoga zakinuti, gospođa može doći do poslovnice i ispravit ćemo grešku ako se dogodila – kazali su nam iz Pršutane.
Čini se da se u ovom slučaju radi o grešci djelatnice, barem po ovome što nam je rečeno iz Uprave. Nadamo se da se ovakvi slučajevi neće ponoviti, a kupcima preporučujemo da pri kupnji zapakiranih suhomesnatih proizvoda pripaze što im se točno naplaćuje.