Više sugrađana nam se javilo kako od jutros ne mogu pristupiti ili imaju poteškoća s mobilnim pristupom aplikaciji digitalnog bankarstva OTP banke.
O čemu je točno riječ provjerili smo zvanjem kontakt centra banke gdje smo dobili automatski odgovor kako su upoznati s poteškoćom i istu rješavaju. Na službenoj web stranici navedeno je iduće.
- Zbog tehničkih poteškoća mobilno bankarstvo nije u potpunosti operativno, stoga prijava pojedinim klijentima može biti neprovediva. Ako dobijete poruku da je prijava bila neuspješna ne pokušavajte se ponovno prijavljivati kako vam se aplikacija ne bi zaključala.
Ako ste korisnik internet bankarstva, molimo vas da se služite tom uslugom ili odete do najbliže poslovnice, a sve klijente molimo za strpljenje dok se intenzivno radi na rješavanju poteškoća - naveli su iz OTP-a na službenoj stranici.
Iz korporativnih komunikacija banke smo dobili odgovor kako danas od 9.30 sati OTP ima tehničkih poteškoća s aplikacijom mobilnog bankarstva.
- Kako smo odmah i obavijestili klijente putem internetske stranice banke i društvenih mreža, jutros od 9.30 sati imamo tehničkih poteškoća s aplikacijom mobilnog bankarstva i intenzivno radimo na rješavanju.
Zamolili smo sve naše cijenjene klijente za strpljenje i razumijevanje, te smo im napomenuli kako mogu koristiti usluge internetskog bankarstva prijavom putem fizičkog tokena ili se obratiti u najbližu poslovnicu - odgovorili su nam.