StoryEditorOCM
SplitVAŽNOST MEDIJA

Ivana Kardum, direktorica marketinga ‘Slobodne održala predavanje studentima Ekonomskog fakulteta

Piše Petra Klarić
6. prosinca 2023. - 16:02

Ivana Kardum, direktorica marketinga i promocije Slobodne Dalmacije, u utorak je na Ekonomskom fakultetu u Splitu održala predavanje na temu “Uloga medija u kreiranju imagea tvrtki”. Splitski studenti Ekonomije dobili su priliku upoznati se s utjecajem medija na publicitet i stvaranje pozitivne ili negativne slike o nekoj tvrtki.

Kardum se tijekom predavanja osvrnula na nekoliko tema. Na samom početku predstavila je Slobodnu Dalmaciju i njena izdanja, ali i strukturu čitatelja, doseg i ciljanu publiku. Studentima je pojasnila koji komunikacijski kanali se koriste u kreiranju imidža tvrtki i prezentirala media mixeve koji se kreiraju za sve partnere kroz print, web-kanale, društvene mreže, evente i konferencije.

 

Uloga čitatelja

Studenti su saznali i koja je razlika između PR čl...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 15:59