Na društvenim mrežama jedan je Splićanin podijelio grozno iskustvo koje je doživio ove nedjelje kada je s autobusom tvrtke "Promet Makarska" putovao iz Splita za Zagreb.
- U 9 sati sam busom "Promet Makarska" krenuo iz Splita za Zagreb. Bus na dva kata pun putnika. Autoputom nas je pratila kiša, a iza tunela Sv. Rok je počeo padati snijeg. Pauza je napravljena na odmorištu Janjče na koje smo stigli u 11.40 sati. Kada smo u 12 sati ušli u bus za krenuti, unutra nije bilo šofera. Oni su došli u 12.10 sati i obavijestili nas da bus ima problema i da će za pola sata doći mehaničari da otklone kvar - kazao je jedan od putnika, pa nastavio:
- Snijeg pada, zima, a mehaničari su stigli u 14 sati. Nervoza putnika raste, vozači na mukama, no mehaničari ne mogu otkloniti kvar. Firma ‘Promet Makarska‘ ne želi poslati zamjenski bus i daje u naputak vozačima da se sami snalaze s putnicima. U 16 sati svi putnici izvlače svoju prtljagu i dobivaju informaciju od vozača da se snađu sami za stići u Zagreb.
Vozači govore putnicima da se kako dođe koji bus drugih firmi na odmorište ukrcaju u njega ako bude slobodnog mjesta. Neki putnici se privatno snalaze, rodbina, prijatelji, znalci dolaze po njih. Tako se jedna grupa snašla, te je nabavila kombi za osmero ljudi za 300 eura.
Evo sada u 16.45 sati još sam u restoranu Janjče i čekam nećakinju iz Sv. Ivana Zeline da dođe po mene. Jedna grupa putnika je još tu i čeka, a ni sami ne znaju koga. Noć je pala, zvali su i Pomoć na cesti koja je poziv proslijedila policiji. Došli su maloprije, te razgovarali s putnikom koji ih je pozvao.
No, otišli su i oni. Sada nas ovdje ima još 15-ak. Ludilo! Tako se svi jadno i bespomoćno osjećamo. U 17.30 sati šoferi se ispričavaju i užasnuti su upravom firme. Ukrcavaju po par putnika u slučajne buseve koji stanu na odmorište Janjče. U Zagrebu smo trebali biti u 14 sati. Ovo nema ni u Bangladešu - zaključio je, te otkrio kako je uz pomoć nećakinje tek nakon 12 sati stigao u Zagreb.
U povodu toga poslali smo upit oko cijele situacije tvrtki "Promet Makarska" iz koje su nam potvrdili kako su imali kvar na autobusu na spomenutoj liniji.
- Nakon dojave od strane vozača angažirali smo prve dostupne mehaničare da izađu na teren, te pokušaju otkloniti kvar. Putnici su zbrinuti na odmorište Janjče na autoputu. Mehaničari nisu uspjeli otkloniti kvar.
Pokušali smo osigurati zamjenski autobus, no u tome nismo uspjeli radi vikenda, povećane potražnje i nepovoljnih vremenskih uvjeta, te su putnici otputovali do Zagreba s drugim prijevoznicima koji su prolazili preko odmorišta, kao i s našim autobusom na kasnijoj liniji. Dio putnika je odlučio u vlastitom aranžmanu nastaviti putovanje ne čekajući - odgovorili su nam, te naveli kako vozači svakako nisu rekli putnicima da se sami snalaze.
- Uspjeli smo osigurati zamjenski autobus na relaciji Zagreb - Split u 16 sati kada se autobus trebao vraćati iz Zagreba. Žao nam je radi navedene situacije, ali napravili smo sve što je bilo u našoj moći te su zadnji putnici s odmorišta otišli u smjeru Zagreba oko 17 sati.
Naša centrala tvrtke se nalazi u Makarskoj, te bi nam slanje zamjenskog autobusa iz Makarske u ovoj situaciji ne bi puno pomoglo jer je potrebno minimalno pet sati da autobus iz Makarske dođe do gore navedenog odmorišta jer je autoput u međuvremenu zatvoren te bi putovanje trajalo još duže - poručili su iz "Prometa Makarske".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....