Nekoliko ljudi s Visa javilo nam se s problemom za koji je teško povjerovati da se događa u 2024. godini. Zbog prekida ugovora sa zaposlenikom koji je bio zadužen za DPD-ove dostave na Visu, stanovnici Visa tjednima ne mogu do svojih paketa u kojima su stvari koje su im neophodne, a teško ih je nabaviti na otoku.
- Pišem vam u nadi da ćete nam pomoći! Naime, prije otprilike dva tjedna dostavljač dostavne službe DPD-a na otoku Visu radi isteka ugovora/otkaza je prestao s radom. Od tada kreću naše muke. Na samome otoku nemamo dućan tipa DM-a, dućana za ljubimce... Mnogi su od nas s malim bebama i ovisimo o dostavi. Već više od dva tjedna zovemo DPD, pokušavamo doći do svojih paketa, ali oni nam hladno govore da nemaju rješenje za naš problem???!! Stalno nam daju lažne informacije, kao da te iste pakete nismo platili i da nisu u pitanju ogromne svote novaca - ispričala nam je Nikolina.
Osim Nikoline, javila nam se i Kristina, koja se zbog DPD-a našla u sličnoj situaciji, a poseban problem su joj pelene za koje kaže da se na otoku uopće nisu mogle kupiti do prije 20 dana.
- Na otoku Visu doslovno do nazad 20 dana nije bilo za kupiti pelene, dok nije otvorio Tommy, a i tamo imaju dvije vrste. Ovdje se ne radi o pelenama, naravno ako živiš na otoku svjestan si nedostataka, ali nije realno da apsolutno nitko iz DPD-a nema rješenje niti informaciju o dostavi. Radi se o stotinama/tisućama potrošenih eura i stotinama paketa koji su sada na skladištu i do njih se ne može doći. Kada je kašnjenje bilo nekoliko dana stalno smo dobivali lažne informacije putem telefona - kaže Kristina.
Pokušavajući razjasniti ovu situaciju, obratili smo se DPD-u. Oni kažu da su svjesni ozbiljnosti situacije intenzivno rade na njenom rješavanju. Normalizaciju dostave, kažu, očekuju idućeg tjedna.
- Svjesni smo da su paketi zadržani duže nego što je uobičajeno. Prema našem uobičajenom rasporedu dostave pakete na Vis dostavljamo dva puta tjedno. Međutim, u situacijama kada dolazi do velikog porasta broja paketa te u isto vrijeme nedostatka radne snage, mogu se dogoditi privremena i neočekivana odstupanja u dostavi.
Želimo uvjeriti stanovnike Visa da radimo na ubrzanju procesa dostave i da nijedan paket neće ostati nedostavljen. Ovim putem se ispričavamo svim primateljima na otoku Visu te poručujemo da naš operativni tim aktivno radi na rješavanju trenutnih izazova kako bi se paketi što prije dostavili svim primateljima na otoku. Unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju - poručuju iz DPD-a.
Dodaju da paketi stanovnicima Visa još uvijek nisu dostavljeni zbog kombinacije faktora, uključujući značajan porast broja narudžbi tijekom ljetne sezone i trenutni nedostatak radne snage nakon prekida suradnje s dosadašnjim partnerom za dostavu na otoku Visu.
Aktivno traže novi i dodatni kadar za njihove skladišno-operativne centre, partnere i kurire pa poručuju da im se svi zainteresirani mogu javiti na hr@dpd.hr.