StoryEditorOCM
Obalapotrošačke navike

Poznati dalmatinski ugostitelj o novim trendovima u turizmu: ‘Mladi gosti ne žele susret s domaćinima, čak i u restoranima bi htjeli uslugu bez kontakta. Lokali će morati uvesti ovu novinu ako ih misle zadržati‘

Piše Silvia Rudinović
13. srpnja 2022. - 08:10

Ne treba biti Gates ni Ronaldo da biste ljetovali u Dubrovniku. Isticanje najviših cijena i širenje fotografija računa kave na Stradunu po društvenim mrežama prišili su mu etiketu preskupe turističke destinacije.

Što je to skupo, a što pristupačno i tko to definira, pita predstavnik dubrovačkih ugostitelja, koji ukazuje na to da je popularnost Dubrovnika među domaćim i stranim gostima najbolji pokazatelj da je to mit.

– Da gostima nije prihvatljivo konzumirati naše usluge, ne bi dolazili u tolikom broju. Dubrovnik ima široku ponudu – tvrdi Ante Vlašić, predsjednik Strukovne grupe ugostiteljskih djelatnosti Županijske komore Dubrovnik, pa kaže:

– Imamo sve, od fast fooda do restorana s Michelinovim zvjezdicama. Osim od medija, nigdje nisam čuo da je Dubrovnik...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. studeni 2024 19:17