StoryEditorOCM
Županijatako lijepa, tako jedinstvena

Kampanja županijske Turističke zajednice ove godine realizirana na tržištu od Britanije do Poljske

Piše Šibenski.hr
10. listopada 2022. - 15:34

Turistička zajednica Šibensko-kninske županije u srpnju je pokrenula ovogodišnju digitalnu promotivnu kampanju na šest emitivnih tržišta. Kampanja radi na građenju brenda Šibensko-kninske županije – dobro poznate turističke destinacije u čijem okrilju nalazimo dva nacionalna parka – Krku i Kornate, dva lokaliteta na popisu svjetske baštine UNESCO-a te brojne druge priodne i kulturne ljepote na obali i u zaleđu, uz kvalitetnu eno-gastro ponudu.

Uz spori oporavak turizma i gospodarstva te globalnu političku nesigurnost, ljetna sezona i post-sezona je novi izazov, ali i prilika za privlačenje potencijalnih putnika da posjete Šibensko-kninsku županiju. Ljudi su pod popuštanjem pritiska pandemije skloniji više putovati nego prije te istraživati prirodni aspekt destinacije. Stoga je fokus ovogodišnje promotivne kampanje Turističke zajednice Šibensko-kninske županije na stvaranju opće svjesti o destinaciji kroz pričanje zanimljivih priča i inspirativne, snažne vizuale.

Kampanja je postavljena na sljedećim tržištima: Njemačka, Austrija, Poljska, Češka, Slovenija i UK, a predviđeni budžet osigurali su svi uključeni subjekti, odnosno, turistička zajednica Županije uz potporu partnera – NP Krka i NP Kornati, TZ Vodica i TZ Šibenika te ustanova Tvrđava Kulture I Javna ustanova Priroda Šibensko-Kninske županije.

22. studeni 2024 10:55