StoryEditorOCM
Šibenikporuka potrošačima

Šalteri šibenskog Vodovoda zatvoreni: Ako vam nisu očitali mjerila, stanje javite telefonom

Piše Marija Lončar
1. travnja 2020. - 12:13

Nove račune za vodu građani Šibenika dobit će ovih dana na svoje kućne adrese, no i dalje ih neće moći plaćati na šalterima gradskog komunalnog poduzeća Vodovod i odvodnja u Ulici kralja Zvonimira, čemu su mnogi pribjegavali kako bi izbjegli naplatu provizije na račune. Šalteri su, naime, zatvoreni zbog epidemije koronavirusa, a iz Vodovoda poručuju kako njihova služba prodaje i dalje radi s građanima, ali telefonski. Njima se, kaže glasnogovornica Vodovoda Anita Vlaić, građani mogu javiti i ako sami žele prijaviti potrošnju vode za protekli mjesec.

-Naši djelatnici i dalje obilaze teren i očitavaju mjerna mjesta, ali nam potrošači mogu telefonom ili e mail-om sami dostaviti stanje koje očitaju na svom vodomjeru. Telefoni na koje mogu javiti stanje potrošnje su 311-830, to je centrala, te u službu prodaje na telefonske brojeve 311-842, 311-843 ili 311-845. Što se tiče plaćanja, računi za vodu do daljnjeg se neće moći plaćati na šalteru Vodovoda već na Fini, pošti ili u banci. Na žalost, jasno nam je da se prilikom takvih uplata naplaćuje provizija ali zasada vrijede takve upute. Najmanja provizija još uvijek je u poslovnicama Fine ili ako se koristi internet bankarstvo – kazala je Vlaić podsjećajući kako su šaltere za potrošače u svojoj upravnoj zgradi zatvorili sukladno uputama kriznog stožera kako bi zaštitili zaposlenike i potrošače.

U posebnom režimu življenja u doba korone iz Vodovoda stiže i jedna donekle umirujuća vijest za sve one koji na vrijeme neće stići ili neće moći platiti svoje račune za vodu. Do daljnjeg, naime neće biti ovrha.

-Uvažavajući teške financijske okolnosti u kojima su se našli mnogi građani i poslovni subjekti, sljedećih nekoliko mjeseci ovo Društvo neće pribjegavati sredstvima prisilne naplate – poručila je Vlaić.
 

19. travanj 2024 12:55