Šibenski most, važan i infrastrukturni objekt preko ušća Krke, dužine 350 metara i raspona luka od 290 metara, počeo se graditi 1964. a završen 1966. godine. Gradila ga je i projektirala "Mostogradnja“ s glavnim inženjerom iz Zagreba Stankom Šramom.
Iz današnjega doba gledano poslije 56 godina, može izgledati da se tadašnjom tehnologijom kojom su raspolagale tvrtke bivše države, teško mogao izgraditi takav kolos, koji je tada slovio i kao jedan od najvećih lučnih mostova u Europi.
Velik doprinos gradnji mosta dao je splitski "Brodospas“ sa svojom plovnom dizalicom "Velim Jožem“ od 350 tona nosivosti, te manjom 80-tonskom "Dvainkom“ i drugom opremom.
Na skelama je radilo mnoštvo radnika s oskudnom zaštitnom opremom na danas nezamisliv način.
Jednoga od njih, snimili smo na tornju od željeznih šipaka na 35 metara visine, bez zaštitne kaciga na glavi koju pokriva obična kapa. Drži se samo za jedno uže a u ustima mu je - cigareta! Jedva za vjerovati.
Nešto drukčiji prizor radova, poslije dugo godina, snimili smo 2004. kad se gradio most na Jadranskoj magistrali, preko uskog morskog prolaza pred Skradinom.
Radnike koji su radili na montaži dijelova čelične konstrukcije toga mosta, također visoko nad vodom, nosila je uska ali platforma na kojoj se jedva stisnulo njih četvero. Trebalo je iskustva i odvažnosti raditi "u zraku“ i u takvim uvjetima.
U promet je pušten godine 2005. S njega se pruža izniman pogled na Skradin, drevnu Scardonu iz rimskoga doba.
A tri godine kasnije, na njegovu prilazu, podignuta je kapelica s Gospinim kipom kao zaštita svima koji njime kroče.
A punih 25 godina poslije završetka šibenskog mosta, 1991. srbo-četnički agresor s JNA, na početku šibenskoga rujanskoga rata 16. rujna te godine predvečer, izbio je iz zaleđa na prostor mosta u pokušaju da ga prijeđe i zauzme grad.
I da ondje “đeneral“ Ratko Mladić na Poljani u "oslobođenom“ Šibeniku popije kavu. Umjesto toga, tjedan dana kasnije, poraženi agresor morao je bježati.