Osim što je već deset godina najpoželjniji poslodavac, da je dm omiljen i među kupcima jasno pokazuju 2,22 milijarde kuna prometa koje je kompanija ostvarila u prethodnoj poslovnoj godini.
Riječ je, naime, o razdoblju od prošlogodišnjeg listopada do zadnjeg dana rujna ove godine, a tijekom tih 12 mjeseci u 161 hrvatskoj prodavaonici dm je zabilježio rast od gotovo pet posto. Uz to, kompanija je uložila i 53,7 milijuna kuna u širenje i modernizaciju svoje prodajne mreže, u što će do listopada 2020. investirati dodatna 62 milijuna kuna. Ove će godine, najavili su, otvoriti tri nove trgovine, dok će ih 11 preurediti.
- Protekle poslovne godine nastavili smo ulagati u širenje prodajne mreže te smo otvorili četiri nove prodavaonice i modernizirali njih 18. Otvorili smo i tri nova OTC odjela, odnosno odjela s bezreceptnim medicinskim artiklima, te u tom segmentu imamo rast prometa od 31,2 posto. Zabilježili smo i rast broja kupaca: više od 88.000 kupaca svakodnevno posjeti dm prodavaonice, a rastao je i iznos prosječne kupovine – pohvalio se Mirko Mrakužić, direktor dm-a u Hrvatskoj, prilikom predstavljanja poslovnih rezultata kompanije na danas održanoj novinskoj konferenciji.
Kako je pokazalo istraživanje Ipsosa, čak 47 posto ispitanih Hrvata kozmetiku najčešće kupuje u dm-u, a u najvećem se broju slučajeva radi o proizvodima za osobnu higijenu i njegu. Pritom visokih 92 posto kupuje proizvode dm-ovih robnih marki, a najpopularniji je Balein Sensitive tekući sapun za ruke. Njega je, preciznije, kupilo čak 175.920 Hrvata, po jedan za svakog stanovnika Splita, primijetili su u kompaniji.
Uz robne marke njemačke drogerijske tvrtke, čija se popularnost može zahvaliti kvaliteti i cijeni, tvrde u dm-u, stanovnicima Lijepe naše omiljene su i bodovne kartice uz koje su tijekom proteklih godinu dana ukupno uštedjeli čak 44 milijuna kuna.
Ipak, dm je najpoznatiji po brizi za svojim uvjetima rada. U Hrvatskoj trenutno zapošljava 1565 ljudi čija je prosječna neto plaća 10.200 kuna. Stoga ne čudi što se čak 12 godina zaredom dm nalazi na listi tri najbolja poslodavca u Hrvatskoj te što je 67 posto ispitanika Ipsosovog istraživanja reklo kako ta kompanija najviše brine o svojim zaposlenicima.
- Želimo biti potpora djelatnicima i djelatnicama i tijekom važnih događaja u njihovom životu te smo ove godine povisili potporu za svako novorođeno i posvojeno dijete koja sada iznosi 10.000 kuna, a svim roditeljima prvašića poklanjamo slobodan, plaćen dan za prvi dan škole – kazala nam je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.