StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetprepreke na putu

Građani se žale na online uslugu hrvatskog trgovačkog lanca: ‘Tjeraju nas da stalno klikamo!‘; ‘Punite košarice do 1000 kuna‘, apelira tvrtka na kupce

Piše Magdalena Družijanić
1. travnja 2020. - 14:00

-Ne radi on line dostava, ne možeš dobiti termin dostave, barem ne u Zagrebu. I sa Splitom je loše, čula sam. Ja sam tjedan dana čekala sa spremnom košaricom i svako malo pokušavala. Navodno se u ponoć otvaraju termini, ali ako i ‘uhvatiš‘ to bude tek za 14 dana.

Onda mi je prijateljica dojavila da su otvorili, pa sam uspjela naručiti sad za ovaj petak. Ali uveli su preuzimanje na licu mjesta. U Zagrebu ima samo jedan drive-in i nema termina uopće - žale se zadnjih dana Konzumovi potrošači, koji pokušavaju preko webshopa naručiti dostavu namirnica i ostalih potrepština na svoju kućnu adresu.

‘Tjeraju nas na klikove‘

Jedan gospodin koji se javio redakciji kaže pak ovako: ‘Konzumov webshop i dostava trenutno ne radi, svakako bi bilo korisno i poželjno u današnje vrijeme da radi. Podbacili su totalno šta se tiče dostave i webshopa. Svaka trgovina na internetu u slučaju većeg prometa ponudi mi idući datum dostave pa bilo to i za 20 dana.

A oni nas tjeraju da stalno klikamo da bi našli termin dostave, što je i dalje nemoguće. Osim toga i da bez veze punimo košaricu koju je ionako nemoguće platiti i primiti dostavom. Ako su dostavljači prezauzeti, mogli su uvesti preuzimanje na licu mjesta u najbližoj velikoj poslovnici, kako bi se ljudi što manje izlagali riziku.‘, objasnio nam je probleme s Konzumom naš čitatelj.

Dakle, uz sve više informacija o koronavirusu, počeo je rasti i broj onih koji se oslanjaju na webshopove da bi naručili hranu i ostale potrepštine namirnice. Neki jer ne žele izlaziti, neki što ne smiju izlaziti van kuće a nemaju nikoga tko bi to mogao učiniti umjesto njih.

Konzumova dostava u međuvremenu se zatrpala a na površini su isplivali određeni problemi. Koordinacija čitavog sistema, možda nedostatak radne snage pa stoga i ne čudi što njihov servis nije uvijek efikasan i brz koliko bi trebao biti.

Na internet stranicama Konzuma istaknuto je pak sljedeće:

Postoje tri usluge kojima se može doći do naručenih artikala, tako je barem istaknuto. Dostava na adresu za Zagreb i okolicu, Osijek, Rijeku, Split i Zadar. Druga je usluga ‘Drive In‘ kojom kupac preuzima čitavu pošiljku na adresi Zagrebačka Avenija 7 u Zagrebu te usluga ‘POKUPI‘ kojom čitavu pošiljku preuzima kupac u nekoj od Konzum prodavaonica na odabranoj lokaciji unutar grada Zagreba, Osijeka, Rijeke, Splita i Zadra.

Rok dostave sedam dana

Evo što pak o svemu kažu u Konzumu.

-Interes za kupnju i dalje je velik, što je i očekivano s obzirom na trenutnu situaciju s koronavirusom te činjenicu da je Konzum jedini trgovački lanac u Hrvatskoj koji ima vlastitu internetsku trgovinu.

Novi termini za dostavu otvaraju se svakodnevno iza ponoći kad započne novi dan ili u poslijepodnevnim satima kad je to moguće, neovisno radi li se o Splitu, Zagrebu ili nekom drugom gradu u Hrvatskoj u kojem je dostupna naša usluga, a trenutni rok dostave robe iznosi sedam dana.

Svi rade

Konzum je u potpunosti aktivirao svoje kapacitete kako bi se zadovoljio pojačan interes građana za kupnjom u online trgovini, a istovremeno se radi na dodatnom zapošljavanju i razvoju nove usluge s ciljem povećavanja postojećih resursa - naglašavaju ali i apeliraju na sljedeće:

‘Ovim bismo putem još jedanput pozvali sve kupce da budu savjesni prilikom kupnje i svoje online košarice pune proizvodima u iznosu do tisuću kuna kako bi im narudžbe mogle biti brže isporučene, a na taj način će omogućiti i drugim kupcima da obave kupnju - zaključuju iz Konzuma.

08. studeni 2024 16:10