Sad je već prilično izvjesno da se svi kulturni i estradni događaji, otkazani u ožujku, neće održati u travnju, a moguće ni u svibnju.
Prodavatelji ulaznica za koncerte ili kazališne predstave kupcima su isprva optimistično nudili alernativne termine, no uslijed epidemije koronavirusa, koja je i kod nas u zamahu, od toga su, naravno, odustali.
Unatoč, dakle, činjenici da je upitno hoće li se uopće i kad održati svi kulturni, a rasprodani događaji, čitatelji nas upozoravaju kako ne mogu doći do povrata novca za kupljene ulaznice.
'Crnogorac u krevetu'
– Početkom veljače kupio sam četiri karte za kazališnu predstavu "Crnogorac u krevetu" koja se trebala održati 27. ožujka u Lori, u Domu HV-a. Ulaznice sam uzeo online, preko sustava za prodaju karata Eventim HR, i platio ih svojom debitnom karticom.
Cijena ulaznice bila je 70 kuna, dakle, došle su me ukupno 280 kuna, a uz to su mi iz Eventima zaračunali još 20 kuna, za obradu narudžbe i printanje za koje se sam moraš pobrinuti.
Prije desetak dana, točnije 13. ožujka, iz Eventima dobivam e-mail u kojem me obavještavaju kako je "sukladno situaciji vezanoj uz koronavirus (COVID-19) zbog preporuka i mjera koje nalaže Stožer civilne zaštite RH" kazališna predstava "Crnogorac u krevetu " u Splitu odgođena, te da ima novi datum održavanja; 30. travnja 2020. godine...
U nastavku napominju da, ukoliko mi novi termin ne odgovara, mogu zatražiti povrat sredstava slanjem zahtjeva na njihov e-mail, i to do 31. ožujka – počinje priču Splićanin V.G. (točni podaci poznati redakciji).
Šest dana nakon toga, dakle, 19. ožujka, kad je Vlada donijela restriktivne mjere za suzbijanje epidemije, među njima i otkazivanje svih većih okupljanja, naš sugovornik je vidio da od "Crnogorca" ni u travnju neće biti ništa.
– Poslao sam im, dakle, kako su i tražili, mail u kojem navodim kako mi njihov termin ne odgovara, te da tražim povrat novca.
Nakon pet dana primam od Eventima odgovor u kojem kažu kako su privremeno obustavili sve povrate za otkazane i odgođene događaje!? Obustava će, kažu, ostati na snazi sve dok se situacija u zemlji ne riješi i dok se ne omogući povratak u stabilan javni život.
Navode i kako organizatori trebaju sada uskladiti alternativne termine s izvođačima, prostorima i mnogim drugim sudionicima... Kakve ja imam veze s tim?! Zar nije suludo što traže od ljudi da čuvaju karte za događaj za koji se više ne može znati kad će se ni hoće li se uopće održati – ogorčen je V.G.
A online kupci?
Apsurdno je da se iz Eventima pozivaju na odluku Vlade prema kojoj se građanima sugerira da ostaju kod kuće, pa samim time ne mogu doći ni po povrat novca za kupljene karte.
Što je, međutim, s ogromnim brojem ljudi koji su ulaznice za otkazane događaje kupili online, poput našeg sugovornika, i kojima bi se novac, bez ikakvog fizičkog kontakta, mogao vratiti, transferom na debitne ili kreditne kartice? U Eventimu su, međutim, takvu mogućnost odlučili ignorirati.
– Molimo sve kupce (i one koji su kupovali online karticama) za strpljenje u vezi povrata ulaznica do definiranja novog termina predstave kada će ponovno biti određen način i rok povrata ulaznica.
Kako se povrat novca za kupce koji su kupovali na fizičkim prodajnim mjestima ostvaruje vraćanjem ulaznica na mjesto kupnje, smatramo da sada i do daljnjega nije korektno upućivati kupce na takvo što pošto su jasne preporuke Vlade RH, dakle, ostati doma i ograničiti nepotrebne izlaske...
Nadalje, shodno mjerama Vlade RH mnoga prodajna mjesta su privremeno zatvorena, pa kupci ne bi mogli u ovom trenutku ostvariti svoje pravo povrata. Zbog svega navedenoga, povrati ulaznica i novca su samo privremeno obustavljeni dok se situacija ne stabilizira i time povrati budu mogući, a o čemu ćemo kupce obavijestiti objavom na našoj web stranici i društvenim mrežama – poručili su iz Eventima.