Na obljetničkim, četvrtstoljetnim Večerima Dalmatinske šansone žiri je sinoć nije imao jednostavan posao budući da je trebalo izabrati između uistinu dobrih pjesama. Podjednako među debitantima i iskusnim izvođačima "Šansone", a svoje je rekla i publika, glasovanjem s ulaznicama. Nikad više izvođača s uistinu dobrim pjesmama nije bilo na šibenskom festival kao na njegovu 25. izdanju. Za svaku godinu po jedan, na najljepšoj pozornici zakriljenoj Dalmatinčevom katedralom sv. Jakova s jedne i Gradskom vijećnicom s druge strane.
Iva Spahija, mlada, raspjevana Šibenčanka dobila je statuetu "Šansonjera" kao najbolja debitantica, Klapa Kaše nagrađena je za najcjelovitije kantautorsko djelo skladatelja Davora Mojaša, a najbolji nastup uživo imao je Tomislav Šanić. Kristina Boban otpjevala je najbolju pjesmu, Tommi Mischel uz pratnju gitarista Vincea Martella izvela je najbolju kantautorsku skladbu autorice Elle Mische.
Uspoređujući gromkost i dugotrajnost aplauza, moglo se pretpostaviti da će gledalište preferirati duete Đanija Stipaničeva i Ive Pattiere, kojima je publika dodijelila drugu nagradu, te prvoplasiranih Duje Stanišića i Branka Medaka, 'tenora sa sjevera i s juga Dalmacije' spojenih u zajedničkoj pjesmi. Treća po izboru publike je (opet) Iva Spahija, debitantica koja je triput izlazila po nagradu, a na treće mjesto mladu je Šibenčanku stavio i žiri u sastavu Dušan Šarac, umjetnički direktor "Šansone", Damir Marušić, voditelj festivalskog orkestra, Mate Anić skladatelj i glazbenik, Dalibor Mirčeta, glazbenik, te Branko Viljac, direktor festivala.
-To je dobar vitar u moja pivačka leđa! – poručila je Iva s pozornice na koju će, prema svemu sudeći, izlaziti i ubuduće.
Drugo mjesto je pripalo Đaniju i Pattieri, a najboljom skladbom proglašena je soul balada Dore Mijat i legendarne grupe Mi, u kojoj je za orguljama njezin otac Neven Mijat. Prije 51 godinu taj je šibenski bend popularan u cijeloj zemlji izdao prvi album, a sada i kćer jednoga od njih u izvrsnoj pjesmi dokazuje da sve prolazi - osim dobre glazbe, obogaćujući trajanje benda obilježenog upravo glasom njezina oca.