Plakat ovogodišnjeg Splitskog ljeta koji prikazuje dva jezika u dodiru me prolazi ne zapaženo. Kako je riječ o 69. Splitskom ljetu po redu, uz tu brojku i plakat mnogima se javljaju različite asocijacije, javlja Dnevnik.hr
Neki se zgražaju nad takvom reklamom za veliku ljetnu kulturnu manifestaciju u Splitu, poput Josipa Markotića gradskog vijećnika iz stranke MOst koji smatra da je plakat vulgaran i neprimjeren.
-Plakat možda može proći za neki jeftini bordel, neko jeftino pornografsko kino. Ovo je ispod svake razine, dno dna. Ne znam što je bilo na pameti i intendantu HNK i Ministarstvu kulture koje je pokrovitelj. U nedostatku mašte i dizajnerske kreativnosti igra na najniže strasti" - rekao je Markotić za Dnevnik.hr.
Autori plakata su splitski dizajneri Karlo Kazinoti i Mišo Komenda. Ističu kako je njihovo rješenje istodobno sirovo i slojevito, metafora plesa i vala, ali i seksa.
-Jezik je glavni alat glumaca i pjevača. Jezik je početak, baza, kreator civilizacije - poručuje splitski autorski dvojac.
I dok se nekima ovakvo rješenje sviđa i smatraju da će svakako biti zapaženo, drugima se čini neprihvatljivim što su na plakatu kako misle, dvije žene.I
Intendant splitskog HNK Vicko Bilanđić kritičarima ovako odgovara:
-Ako bolje pogledate vidjet ćete da su to definitivno muškarac i žena, glumac i glumica našeg kazališta - kazao je Bilanđić za Dnevnik.hr i dodao kako je svaka reklama, pa tako i za Splitsko ljeto, dobra reklama. Kakvu i zaslužuje bogati program na kojem će se naći opere Tosca, Ero s onoga svijeta, brojni koncerti i dramske predstave.