Ticker 1

Prijelomna vijest

Ticker 2

StoryEditor
Auto motostigla na tržište

Vitara dobila ‘blagi’ hibrid, sada ima ukupno 143 KS i manju emisiju CO2

Piše Zdravko Juričko
19. veljače 2020. - 06:20
Suzuki

Usprkos činjenici da je država, a i Europska unija sve strožija prema vozačima, odnosno da su ekološki zahtjevi i porezni nameti na automobile sve veći, Suzuki je odlučio maksimalno udovoljiti novim regulativama, ali i željama te potrebama budućih kupaca. 

Kako bi zadržao poziciju proizvođača s najboljim omjerom između uloženog i dobivenog te opravdao povjerenje svih privatnih kupaca, koji su svojim odlukama kupovinom Suzuki vozila općenito, a posebno popularne Vitare, potvrdili sve nagrade struke, Suzuki je predstavio novu Vitaru Hybrid koja je upravo stigla na hrvatsko tržište s početnom cijenom od 129.976 kuna.

Nova Suzuki Vitara unaprijeđena je po svim pitanjima tako da nudi više u svakom pogledu. U tehničkom smislu, novi motor stare zapremine od 1,4 litre sada ima 95 kW ili 129 KS, ali je istodobno dobio i 48-voltni električni sklop, koji raspolaže s dodatnih 10 kW ili 13,6 KS, pa nova Vitara sada ima ukupno 143 KS i bitno manju emisiju CO2. Sa smanjenjem CO2 emisije, smanjuje se i potrošnja goriva, jer električni sklop pomaže motoru kad mu je najteže i najpotrebnije, odnosno kod ubrzanja i pretjecanja.

Također, novi motor raspolaže i s puno više okretnog momenta (235 Nm već od 2000 “điri”) pa se dobiva dojam vožnje puno snažnijeg motora, jer električni sklop u svakom trenutku pruža dodatnih 50 Nm svom benzinskom pandanu.

Vitara i dalje dolazi s četiri paketa opreme: Comfort (GL), Premium (GL+), Elegance (GLX) i Elegance+, kao i prednjim pogonom, ali i pogonom na sve kotače (All Grip). Popularni kompaktni SUV s prednjim pogonom i 1,4-litrenim hibridnim sklopom ima emisiju CO2 od 104 g/km, dok se pogonom na sve kotače ima tek sedam g/km CO2 više (111 g/km). To je odličan rezultat s obzirom na prosjek od 95 g/km CO2 koji je postavila Europska komisija tako da gotovo uopće ne utječe na novu cijenu hibridne Vitare.

Kako bi zadovoljili sve više standarde sigurnosti i udobnosti, kao i sve veće prohtjeve kupaca, svaka nova Vitara već i u baznoj opremi ima: adaptivni tempomat (koji prati promet i štiti vas od sudara); sustav automatskog kočenja (koji u kritičnim situacijama i koči umjesto vozača); sustav pomoći kretanja na uzbrdici; LED svjetla, automatski klima-uređaj, središnje daljinsko zaključavanje, električno pokretanje prednjih stakala; audio sustav s Bluetooth povezivanjem; limitator brzine; sjedala podesiva po visini, te naravno ABS, ESP, 7 zračnih jastuka i još puno korisnih “sitnica”.

S povećanjem razine opremljenosti, udobnost i lakoća korištenja se dodatno povećavaju, ali posebno upada u oči osnovna početna cijena Vitare sa svom nabrojanom opremom i impozantnom snagom motora, naravno u pozitivnom smislu, od 129.976 kuna, što opet predstavlja apsolutni “best buy” u svakom pogledu. S drugim paketom opreme cijena hibridne Vitare s prednjim pogonom je 141.301 kunu.

Redizajnirana Vitara vrlo je slična sadašnjem modelu, a jedina razlika je u prednjem svjetlosnom sklopu koji je zadržao oblik. Međutim, drugačiji je raspored unutar svjetlosnog sklopa, dok stražnji kraj krasi natpis “Hybrid”.

#AUTO-MOTO#SUZUKI VITARA

Izdvojeno