Ticker 1

Prijelomna vijest

Ticker 2

StoryEditor
Auto motorenault megane

Osvježenjem je obuhvaćena cjelokupna ponuda popularnog modela, a najveća novost je uvođenje plug-in hibrida

Piše Zdravko Juričko
12. veljače 2020. - 06:22
Renault

Renault je u potpunosti obnovio gamu jednog od svojih najpopularnijih modela, kompaktnog Méganea. Ovim osvježenjem obuhvaćena je cjelokupna ponuda modela Mégane koja se sastoji od limuzine (Berlina), karavana (GrandTour), te inačica R.S. Line, R.S. i R.S. Trophy, uz još više tehnologije.

Otkako je francuski kompakt prvi put predstavljen 1995. godine, u četiri generacije ovog modela prodano je sedam milijuna primjeraka diljem svijeta. Novi Mégane nudi obnovljen i suvremeniji kokpit, opremljen 9,3-inčnim zaslonom multimedijskog sustava i 10,2-inčnim zaslonom instrumentne ploče sa svim značajkama multimedijskog sustava Renault EASY LINK. Ergonomično sučelje ovog sustava još je funkcionalnije i praktičnije, a kao nadahnuće u njegovu oblikovanju poslužio je način uporabe pametnih telefona.

Ipak, najveća novost je uvođenje hibridne plug-in pogonske inačice E-Tech snage 160 KS. Nova tehnologija koja se temelji na prikupljanju energije kočenja nadahnuta je Renaultovim iskustvom u Formuli 1. Tehnologiju E-Teh Plug-in razvili su Renaultovi inženjeri, pri čemu je prijavljeno više od 150 patenata. Upotrebljava komponente konstruirane unutar Alijanse, uključujući i novu generaciju 1,6-litrenog 4-cilindarskog benzinskog motora, dva električna motora i inovativni mjenjač s više načina rada.

Konstrukcija mjenjača bez spojke omogućuje iznimno učinkovitu i gotovo neprimjetnu promjenu stupnjeva prijenosa. Baterija kapaciteta 9,8 kWh (400 V) dovoljna je za potpuno električno pokretanje novog Méganea E-Tech Plug-in, do brzine od 135 km/h.

Zahvaljujući učinkovitosti sustava za upravljanje energijom, ovaj automobil ostvaruje domet od 50 kilometara u mješovitoj (prema podacima WLTP-a) i 65 kilometara u gradskoj vožnji (prema podacima WLTP-a za gradsku vožnju) bez upotrebe motora s unutarnjim izgaranjem. Novi Mégane E-Tech Plug-in time dokazuje svoju svestranost. U svakodnevnoj vožnji ne zahtijeva upotrebu konvencionalnog motora te je sjajno rješenje za dulja putovanja.

Neovisno o razini napunjenosti baterije, novi Mégane E-Tech Plug-in nudi značajne prednosti hibridne tehnologije E-Tech: automatsko pokretanje u električnom načinu rada za snažnija ubrzanja i nižu potrošnju goriva. Motor E-Tech Plug-in najprije će biti dostupan za Mégane Grandtour, a kasnije i za kompaktnu izvedbu.

Prepoznatljivi dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Mégane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line. Vanjski dizajn i unutrašnjost vozila poprimili su sportski izgled kako bi se udovoljilo želji sve većeg broja kupaca koji se žele istaknuti dinamičnim dizajnom svojeg vozila. Novi Mégane R.S. sada pokreće 1,8-litreni turbomotor s izravnim ubrizgavanjem snage 300 KS, preuzet iz inačice Trophy.

Povećan mu je i okretni moment koji sada iznosi 420 Nm (+30 Nm) u izvedbi s automatskim mjenjačem EDC, odnosno 400 Nm u izvedbi s ručnim mjenjačem. Povećanje snage donijelo je snažnija ubrzanja, čak i pri višim okretajima, dok okretni moment, jedan od najboljih u klasi, pruža sasvim novi užitak u vožnji. Renault Sportova šasija 4CONTROL jamči okretnost u oštrim zavojima i stabilnost u brzim zavojima. Novi telematski sustav R.S. Monitor prikazuje brojne parametre vozila u stvarnom vremenu.

#AUTO-MOTO#RENAULT MEGANE

Izdvojeno