StoryEditorOCM
ŽivotUBI NAS INFLACIJA

Testirali smo aplikaciju koju ima sve više Hrvata, iznenadit će vas koliko možete uštedjeti već sutra kad idete u dućan

Piše V. P.
21. veljače 2024. - 19:51

Mobilne aplikacije koje pomažu u borbi protiv sve skupljeg života u svijetu su popularne već dulje vrijeme, a zadnjih su godina sve prisutnije i na našem tržištu. Razlog tomu je što se upravo na hrani i potrepštinama za domaćinstvo može najviše uštjedeti, pogotovo ako se kupuje po akcijskim cijenama.   

Od 1. veljače na našem je tržištu dostupna aplikacija 360 PROMO koja prati akcije u gotovo svim velikim trgovačkim lancima. Riječ je o hrvatskom brendu autora Josipa Mullera, stvorenom na temelju višegodišnjeg istraživanja tržišta, koja se može preuzeti putem Google Playa i App Storea.

image

Josip Muller

PRESS

Doktor ekonomije napravio aplikaciju za uštede: ‘Prosječna obitelj može ušparati 200 eura mjesečno! Donosimo detalje

Aplikacija je besplatna i vrlo jednostavna za korištenje te nudi brojne mogućnosti, od pregleda radnog vremena trgovina nedjeljom do kreiranja personalizirane kupnje. Za sada su prisutne akcijske ponude u devet najvećih trgovačkih lanaca diljem Hrvatske, no ono što je najvažnije jest da se njezinim korištenjem mjesečno u kućanstvu može uštedjeti i preko 200 eura.

image

Aplikacija 360 PROMO

Screenshot

Budući da svi veliki trgovački lanci velike akcije predstavljaju jednom tjedno, aplikaciju smo testirali u tom periodu. Odabrali smo 34 artikla na popustima i to kod tri različita trgovca. Spomenuta 34 artikla (par njih je u više komada) po redovnim cijenama bi stajali 202 EUR, a zbog kupnje na promocijama sada su 137 EUR.  Dakle, riječ je o uštedi od 32 posto što znači kad bi to bila prosječna ušteda na tjednoj bazi tada bi mjesečna ušteda iznosila čak 260 EUR.

image

Aplikacija 360 PROMO

Screenshot

Kad se klikne na modul Promocije i akcije prvo će se otvoriti popis proizvoda koji su na akciji taj dan u svih devet lanaca. Isti modul nudi i pretragu po željenom proizvodu, što je najveća prednost ove aplikacije i to znatno olakšava traženje određenog artikla. Kategorija ima mnogo: od hrane, pića, cvijeća do dječjih proizvoda, začina, proizvoda za dom, čišćenje...

image

Josip Muller

PRESS

Vrlo korisna kategorija u modulu Promocije i akcije je i kreiranje vlastite liste za kupovinu. Osobni letak sastavljen od odabranih promocija kreira se tako što se klikne ponuđena ikona srce uz određeni artikl, a lista se može proslijediti putem WhatsAppa ili SMS-om. Ova mogućnost je vrlo dobrodošla pomoć kod kupnje, pogotovo u situacijama kad umjesto vas u kupnju ide neki član obitelji.

Uštede donosi i modul Aktualne ponude koji nudi pregled sniženih artikala izvan kategorije robe široke potrošnje koji su u tom trenutku na popustu.

image

Josip Muller

PRESS

Od ostalih modula na aplikaciji, treba pohvaliti i kategoriju Radna vremena s prikazom rada trgovina nedjeljom u cijeloj Hrvatskoj. Modul Kartice i aplikacije služi za spremanje loyality kartica i aplikacija kojima se također može lijepo uštedjeti jer dosta lanaca kroz svoje ‘kartice odanosti‘ nudi dodatna sniženja. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. studeni 2024 00:37