"Pipi" narančada jedno je od najpoznatijih pića na ovim prostorima te jedan od najačih brendova "Dalamacijavina" i to ne samo na nacionalnoj, već na interacionalnoj razini. Rijetko se koje piće i brand može pohvaliti tradicijom kao što to može prepoznatljiva plava djevojčica s "kikicama".
Upravo je zato jedan od najvećh izazova za "Dalmacijavino" bio napraviti novi izgled za onaj okus koji je poznat generacijama prije nas, ali i iza nas.Godinu i po dana truda bilo je potrebno kako bi djevojčica i onaj stara bočica poprimila novo ruho.
- Jedan od najpoznatijih grafičkih dizajnera na svijetu, Danac, Mac Berg, osmislio je dizajn koji se krije iza četiri različite priče koje se nalaze na bočici "Pipija". Dugo je trajala potraga za dizajnerima koji bi željeli to crtati, ali se nit...
StoryEditorOCM
Životsplitska narančada
Jeste li skužili bazu s etiketama na bočicama? Novi izgled legendarnog Pipija krije zanimljive priče
19. kolovoza 2017. - 18:04
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?