StoryEditor
ŽivotNije ukusno

Imate naviku držati čašu vode kraj uzglavlja? Postoji par jako dobrih razloga zašto biste s tim trebali prestati, evo što se događa dok spavate

Piše PSD
21. travnja 2020. - 21:12
Shutterstock

Uobičajena preporuka što se dnevnog unosa vode tiče kreće se između šest i osam čaša. Iako je neizmjerno važna za funkcioniranje organizma, mnogi se toga sjete tek navečer, pa u krevet tradicionalno idu leći s čašom vode.

Ipak, postoji nekoliko jako dobrih razloga zbog kojih biste na to trebali zaboraviti iz ovih stopa.

Navika ispijanja vode može od zdrave postati čak i štetna, piše Brightside. Misli se pritom upravo na onu koja je cijelu noć odležala kraj vašega uzglavlja. 

Nepoželjne čestice

Prašina, kukci, pa i krhotine sa zidova mogu završiti u otvorenoj čaši vode koju držite na noćnome ormariću, a ujutro, dok niste još ni otvorili oči kako spada, možete poželjeti posegnuti za njom. Očekivano je nakon prospavne noći probuditi se žedan, ali radije nalijte svježu čašu vode umjesto da konzumirate neželjene stvari.

Može promijeniti okus

Ujutro je voda, najjednostavnije rečeno, ustajala. Može sadržavati tragove klora koji ispari tijekom noći, mijenjajući pritom i okus vode na koju ste navikli. 

Savršen je "bazen" za bakterije

Kad se napijete vode prije spavanja, bakterije iz svoje usne šupljine prenosite na čašu, onda i vodu koja je u njoj. Do jutra te će se bakterije u vlažnome okruženju množiti. Iako vam ne bi smjele naštetiti, zvuči dovoljno odvratno da prestanete to raditi.

Potencijalna opasnost

Punjači i utičnice kraj uzglavlja trebali bi biti osigurani od potencijalnog izlijevanja vode po njima. Opasnost od kratkog spoja zaista nije velika u ovim okvirima, ali bolje je biti siguran, zar ne? 

Postaje kisela

Preko noći u čaši vode može doći i do promjene pH vrijednosti. Nju bi mogla narušiti prisutnost ugljikovog dioksida, a na taj način ona postaje kiselija. Ovo neće znatno utjecati na zdravlje, ali moglo bi promijeniti okus vode zbog čega ona postaje bljutava.

Može poremetiti san

Ako imate poteškoća sa spavanjem i teško zaspite, možda ležanje u krevetu razbijate povremenim gutljajem vode. To u konačnici može rezultirati buđenjem zbog potrebe za odlaskom u WC, i nekoliko puta tijekom noći, ovisno o količini. Nemojte se iznenaditi ako se ujutro osjećate umorno i neispavano.

Izdvojeno

10. srpanj 2020 11:11