Baby Lasagna, naš predstavnik na ovogodišnjoj Euroviziji, na društvenim se mrežama pohvalio novim uspjehom: njegova pjesma "Rim Tim Tagi Dim", s kojom je zauzeo drugo mjesto, došla je do 10 milijuna pregleda na YouTubeu.
‘‘Hvala vam‘‘, napisao je.
Baby Lasagna, pravim imenom Marko Purišić, je prije nekoliko dana objavio na TikToku video na kojem se moglo čuti kako njegova pjesma svira i na stadionu u Parizu, tijekom Olimpijskih igara.
Marko je upravo rasprodao prvi koncert u Beogradu 28. rujna te započeo prodaju ulaznica za drugi 29. rujna. Nedavno je najavio veliku europsku i britansku turneju sa svojim projektom Baby Lasagna za proljeće 2025. Baby Lasagna otputovati će u 16 država i održati 21 koncert tijekom šest tjedana. Turneja uključuje neke od legendarnih klubova kontinenta i otoka, poput Melkwega u Amsterdamu, Islington Academyja u Londonu ili Razzmatazza u Barceloni.