"Hrvatska je ovim novim remakeom 2024. stvarno utjecala na svijet, pa dajmo 22 minute stajaćih ovacija kao što se radi u Cannesu, jer smo dobili natrag ‘Skam.‘"
"Ustao sam se i počeo pljeskati."
"Obožavam."
"Hvala vam za ‘Sram‘. Tako lako za gledati. Ovo mi je novi najdraži remake."
"Kako volim ovu Evu." "Ajme, tako sam uzbuđen." "Novi ‘SRam‘ u 2024. Kao da mi je ponovno petnaest."
"Jedva čekam sljedeću epizodu." "Fotografija? Glazba? O, to je bila čista desetka. Treba mi odmah druga epizoda."
"Ovo je super! Napokon neka dobra hrvatska serija. Fakat se nadam da će serija dobiti gledanost koju zaslužuje i da će se snimati i ostale sezone", neki su od komentara koje su ispod videa prve epizode nove serije za mlade "Sram" na YouTubeu (HRT) ostavili oduševljeni fanovi.
Epizodu su pohvalili kako domaći, tako i strani fanovi, uglavnom oni koje je prethodno osvojila originalna norveška serija "Skam", na kojoj se temelji i hrvatska verzija, "Sram", piše Jutarnji.
Osim sadržajem, strani obožavatelji ovoga programa veoma su zadovoljni i time koliko je "pristupačan za gledanje međunarodnim gledateljima".
"Tako pametna odluka", navedeno je u jednom komentaru.
"Tako sam sretan što ste ovo učinili tako jednostavnim za gledanje međunarodnim gledateljima", poručio je drugi.
Kao što je pisala Slobodna, ”Skam” je u međuvremenu postao globalno popularna serijska franšiza koja je doživjela adaptacije od Europe do Amerike, postavši ”must see” serijsko štivo za generacije mladih gledatelja od 16 do 25 godina.
Razlog tome leži u originalnom pristupu pripovijedanja i priči fokusiranoj na realistične probleme adolescenata današnjice (i) s ove strane ekrana s kojima "Sram" tipuje ostvariti 24/7 online komunikaciju "kroz objavu isječaka, fotografija ili poruka na društvenim mrežama" kao serija koja se ”obraća emocionalno iscrpljenom tinejdžeru u kulturi perfekcije, pritisku trendova i kulture brendova te zrcali dinamiku moderne kulture mladih”.
Kao i u originalu, glumci su nepoznati široj javnosti, za odabir desetak glavnih likova casting je prošlo oko 600 mladih između 16 i 19 godina. Oni koji su odabrani prošli su ”intenzivne glumačke radionice” pod vodstvom redateljice Jelene Gavrilović, a uloge producenata serije odigrali su Bruno Mustić i Ivan Lovreček.
Zahtjevnost multimedijske produkcije uključivala je i stvaranje digitalnog sadržaja za društvene mreže TikTok, Instagram i YouTube, te web stranicu sram.hr, što dosad nije kod nas zabilježeno.
Službeni sinopsis ističe da serija priča priču o 16-godišnjoj Evi kojoj prelaskom u novu školu započinje izazovno i turbulentno razdoblje: dok se pokušava uklopiti u okolinu, Eva se bori s vlastitim samopouzdanjem i ima sve manje povjerenja u dečka, a sama dolazi u iskušenja...