“BABY LASAGNA MEOW unisex majica, dostupne veličine S-M-L-XL-2XL, komad 35 eura neovisno o veličini. Šaljemo poštom po cijeloj RH ” - bilo je samo pitanje trenutka kada će se u sveopćoj pomami za Baby Lasagnom netko pokušati okoristiti o njegov merch, poput autora ove objave na popularnom online oglasniku, prijavljenog u Karlovačkoj županiji, koji prodaje majice raznih veličina s likovima mačaka trenutno najomiljenijeg glazbenika u Hrvatskoj (i šire).
Traženoj cijeni od 35 eura k tome još valja dodati troškove dostave od 4,99 eura i 1,69 eura u svrhu "zaštite kupca".
Podsjetimo, popularni glazbenik iz Umaga, pravog imena Marko Purišić, još je u travnju, uoči odlaska na Eurosong u Malmö, gdje ga je usprkos službenom drugom mjestu publika iz cijelog svijeta uzdigla na eurovizijski tron, lansirao vlastiti merch - majice s likovima njegovih mačaka Stipe, Gertrude i Branke u suradnji s glazbenom knjižarom Rockmark u kojoj je moguće kupiti/naručiti i Baby Lasagna čarape i slikovnicu "Baby Lasagna i mačak Stipe - veliko prijateljstvo".
Majice se od prvog dana rasprodaju munjevitom brzinom, pa je nekima - između svih onih tvrtki koje su se u proteklom razdoblju, bez pitanja, što je potvrdio i njegov PR-ovac Krešimir Šustić, naslonile na Baby Lasagnu koristeći u marketinške svrhe naziv ili stihove njegova hita "Rim Tim Tagi Dim" - pao na um i šverc-komerc s majicama!
Unosna ideja, nema što, pogotovo kad se zna da one prave, službene, u Rockmarku koštaju 19,90 eura i da je nemoguće preko noći zadovoljiti enormnu potražnju za njima. Baby Lasagna majice sa Stipom, Gertrudom i Brankom redovno se šalju u cijeli svijet i ne, nakon Pjesme Eurovizije, nije, kažu nam u Rockmarku prestala jagma za njima.
- Mislili smo da će, kad euforija prođe neovisno izgubio ili pobijedio, cijela priča s majicama stati nakon Eurosonga, ali ne jenjava. Sada čak dobivamo i više narudžbi, jer Marka ljudi doživljavaju sebi još bliskijim s obzirom na kakav je način izgubio trofej. Ljudima se ne sviđa što je o pobjedniku odlučio tamo nekakav žiri, a ne publika - kaže Krešimir Blažević, vlasnik i voditelj glazbene knjižare Rockmark.
Majica s likovima Stipe, Gertrude i Branke šalju se širom svijeta. Od Azije do Južnoafričke Republike, Australije i Novog Zelanda. Amerikanci su, veli Blažević, doslovno poludjeli za Baby Lasagnom. Ispočetka su i najviše naručivali, a onda je krenula i cijela Europa, Kanada, Izrael... Neke su majice otišle i u Japan, Hong Kong, a zanimljivo je kako im se nakon Eurosonga počelo javljati puno Rusa s upitom mogu li im poslati majice.
- Švicarska?! Bilo je narudžbi i od tamo, ali mislim da su većinom u pitanju Hrvati - smije se Blažević.
Stiže novi merch
Ni na zagrebačkoj adresi njegove glazbene knjižare Rockmark ne mogu se obraniti od kupaca.
- Ljudi, recimo, dođi i traže majicu s Gertrudom, ali ako je nema u ponudi onda uzmu Stipu. Stipe je i dalje glavni po prodaji, iako je trenutno ljudima najvažnije doći do bilo koje majice. Sve ludo ide... Uopće više ne možemo procijeniti je li ovo realno ili nije.
Nitko nije bio suočen s činjenicom da će se dogoditi ovakav fenomen. Istodobno nikome od nas ne djeluje da je to neka isprazna priča i vjerujemo da će potrajati. Baby Lasagna već je rasprodao najavljene koncerte, a mi pripremamo i neki drugi merch. U planu je proširenje asortimana, ali sve će pratiti album. Još treba vidjeti što će se raditi, koji motivi i sve ostalo - najavljuje Krešimir Blažević.
Do tada će majice s likom Stipe, Gertrude i Branke paralelno nastaviti ‘štancati‘ tri triskare. Čim se uspiju proizvesti šalju se naručiteljima, koji ih, ukoliko naručuju preko weba, mogu očekivati u sedam do deset dana. Fizički se, kaže vlasnik Rockmarka, ne može više od toga. Ni napraviti majice ni odraditi narudžbe.
Zato će ovdašnjim kupcima dobro doći saznanje kako majice svakodnevno u glazbenu knjižaru obično dođu predvečer i rasprodaju se do drugog dana poslijepodne. I tako u krug...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....