Elizabeta Ružić bila je najveća podrška svom Marku na njegovom putu do Eurosonga i osvajanju drugog mjesta. Elizabeta je i režirala spot Rim Tim Tagi Dim, a za finale Eurosonga i modno se uskladila sa svojim zaručnikom.
Nakon proglašenja pobjednika Eurosonga 2024. godine Marko i Elizabeta čvrsto su se zagrlili, a jedan od najemotivnijih trenutaka finalne večeri zabilježili su službeni fotografi Eurosonga.
Ovu fotografiju radosti i zagrljaja mladog para uvrstili su među skup fotografija objavljenih na Instagramu uz oznaku "Trenuci za pamćenje":
Elizabeta je imala dugačku bijelu haljinu od čipke s volanima.
Djevojka Baby Lasagne, ili kako je već zovu Lady Lasagna nenametljivo se drži u pozadini, no njezin umjetnički značaj u projektu je ogroman. Ona je studirala na splitskoj Umjetničkoj akademiji, na Odjelu za likovne umjetnosti - Odsjek za film i video, a profesorica i mentorica joj je bila Sandra Sterle.
U komentaru ispod spota Baby Lazanje koji je objavila na Facebooku Sandra Sterle je napisala kako je „gušt oko Elizabete, crazy as hell, fundamentalno bez predrasuda, soft girl power, komplicirana i hoće da zna, my type of grllll“.
Elizabeta je Marku osmislila spot za ‘Rim Tim Tagi Dim‘. Od njega je mlađa godinu dana i stvara u obiteljskoj tvrtki u istarskom Kašteliru.
– Marko i ja se znamo preko tri godine. Upoznali smo se na Instagramu. On je svirao u bendu, ja sam znala za taj bend. Vidjela sam sliku i pomislila: ‘Vidi, koji zgodan lik‘. Odlučila sam ga dodati na Instagramu i on je mene zapratio nazad. I onda mi se javio. Love Story 21. stoljeća – ispričala je ona u dokumentarcu za HRT.