StoryEditorOCM
PanoramaTURIZAM

Zagrebački Advent je nezaobilazna destinacija za zimska putovanja

Piše Marija Čović/Sponzorirani sadržaj
28. studenog 2024. - 09:00

Advent Zagreb već godinama dobiva brojne pohvale, CNN, britanski Independent kao i mnogi drugi renomirani svjetski mediji uvrstili su ga među najbolje božićne sajmove ove godine. Kako se održava visoka kvaliteta koja Advent u Zagrebu kontinuirano drži u europskom vrhu, pitali smo Martinu Bienenfeld, direktoricu Turističke zajednice grada Zagreba.

image

Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba

- Posebno nas je razveselilo da je CNN već uvrstio zagrebački Advent među najbolje božićne sajmove ove godine, kao i britanski Independent. Naime, u zadnjih nekoliko godina Advent Zagreb se redovno nalazi na listama prestižnih medija kao što su već spomenuti CNN, Conde Nast Traveler, Forbes, National Geographic, The Times i mnogi drugi, kao nezaobilazna destinacija za zimska putovanja.

Kvalitetu zagrebačkog Adventa održavamo kontinuiranim ulaganjima u kulturnu ponudu, inovativne sadržaje, dizajn i cjelokupno iskustvo koje pružamo posjetiteljima. Svake godine pomno planiramo i prilagođavamo programe kako bismo stvorili jedinstven spoj tradicionalnih i modernih elemenata, s posebnim naglaskom na autentičnost i kvalitetu ponude.

Tim stručnjaka pažljivo bira dekoracije i kulturne aktivnosti, a u suradnji s gradskim uredima i nadležnim službama uspostavljamo standarde koji garantiraju jedinstveni, europski prepoznatljiv identitet Adventa Zagreb.

Što se priprema ove godine, ima li nekih posebnih atrakcija?

- Ovogodišnji Advent donosi svježinu kroz nove dekorativne lokacije i bogate kulturne, zabavne i dječje programe. Fokusirali smo se na stvaranje programa koji će zadovoljiti sve generacije. Posebnu pažnju skrenula bih na Ledeni park na Tomislavovu trgu koji slavi svoju desetu obljetnicu kao lokacija zbog koje je, između ostalog, zagrebački Advent zavrijedio titulu najboljeg u Europi.

Njegove predivne fotografije obišle su svijet, čineći Zagreb prepoznatljivom turističkom destinacijom u prosincu. Osim tradicionalnih lokacija, dodali smo nekoliko novih sadržaja koji unose dodatnu čar u blagdanski Zagreb, a sve informacije možete pronaći na stranicama: www.adventzagreb.hr.

- Koristim priliku pozvati sve čitateljice i čitatelje da posjete Advent Zagreb koji počinje 30. studenoga i traje, zajedno s novogodišnjim događanjima, sve do 7. siječnja 2025. Uz veliki interes koji bilježimo, vjerujemo da će i ova sezona donijeti izvrsne rezultate i potvrditi status Adventa Zagreb kao jednog od najatraktivnijih božićnih sajmova u Europi, gdje posjetitelji mogu doživjeti autentičan blagdanski duh našega grada - kaže Martina Bienenfeld.

Kakva je 2024. bila po turističkim rezultatima? Što biste posebno istaknuli?

- Dosadašnji dio 2024. godine pokazao se iznimno uspješnom za zagrebački turizam. Ostvaren je značajan porast dolazaka i noćenja, čime se potvrđuje interes turista za Zagreb kao cjelogodišnju destinaciju. Tako je, u kumulativnom razdoblju od 1. siječnja do 31. listopada 2024. broj dolazaka porastao za devet posto, na ukupno 1.197.566, dok je broj noćenja povećan za šest posto, dosegnuvši 2.251.282.

Najveći broj dolazaka je iz SAD-a, što nas posebno veseli, a slijede gosti iz Njemačke, Italije, Južne Koreje te Srbije. Što se noćenja tiče, najviše su ih ostvarili gosti iz SAD-a, Njemačke, Italije, Velike Britanije i Španjolske. Zadovoljni smo postignutim rezultatima koji potvrđuju rast broja posjetitelja, kao i povratak gostiju s udaljenih tržišta, koji bih posebno istaknula.

Naime, u listopadu se, među deset vodećih zemalja po broju noćenja, ističu čak četiri iz dalekih destinacija, uključujući Južnu Koreju, Kinu, SAD te ostale azijske zemlje. Ovi nas rezultati dodatno motiviraju za nastavak ulaganja u projekte i sadržaje koji će obogatiti doživljaj Zagreba za sve posjetitelje i građane.

Kakve su najave, očekivanja i planovi za sljedeću godinu?

- U sljedećoj godini očekujemo daljnji rast interesa za Zagreb kao cjelogodišnju destinaciju, s posebnim fokusom na kvalitetu i raznolikost turističke ponude. Naši planovi uključuju nastavak ulaganja u kulturne, sportske i gastronomske manifestacije, koje su se pokazale kao ključne za privlačenje posjetitelja tijekom cijele godine, ali isto tako i u segment poslovnog i zdravstvenog turizma.

Također, planiramo jaču promociju na dalekim tržištima Kine, Južne Koreje i Australije, a dodatna pažnja bit će posvećena razvoju održivih rješenja koja unapređuju iskustvo gostiju, s ciljem daljnje afirmacije Zagreba kao poželjnog odredišta u Europi.

Čemu bi trebalo posvetiti posebnu pozornost, u čemu Zagreb prednjači u odnosu na druge destinacije?

- Zagreb prednjači u očuvanju autentične lokalne kulture i tradicije, što ga čini posebnom destinacijom s jedinstvenim spojem mediteranskog načina života i austrougarskog nasljeđa.

Posebnu pozornost posvećujemo stvaranju jedinstvenih doživljaja i ambijenta kroz manifestacije poput Adventa, Festivala svjetla Zagreb, Zagreb Classica i drugih događanja koja njeguju lokalni karakter, a istovremeno privlače sve veći broj stranih izvođača i posjetitelja.

Održivost, autentičnost, visoka razina usluge, kao i sigurnost glavne su vrijednosti u kojima Zagreb vodi i prema kojima prilagođavamo svoju ponudu, osluškujući potrebe posjetitelja, kao i naših sugrađana.

Uz sve to, Zagreb se ističe i kao destinacija koja nudi izvanrednu vrijednost za novac, čineći vrhunski doživljaj pristupačnim i dostupnim posjetiteljima svih profila - kaže direktorica Turističke zajednice grada Zagreba.

Sadržaj je nastao u suradnji s TZ-om grada Zagreba.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2024 10:50