StoryEditorOCM
PanoramaMaslinovo ulje

Seksizam naš svagdašnji: poruka s plakata ‘Djevičanstvo u koje nema sumnje‘, proizvođača ‘Ol Istria‘, uznemirila je dio javnosti

Piše Damir Šarac
19. ožujka 2021. - 10:50
Vukdragović: Riječ djevičanstvo u našem sloganu upućuje na čistoću našeg proizvoda, u koje ne treba sumnjati jer su u njemu sačuvani svi vrijedni prirodni sastojci ulja

Čak i reklama za ulje, ne biste vjerovali, može biti seksistička.

Upravo takvom je označena poruka s plakata "Djevičanstvo u koje nema sumnje", proizvođača "Ol Istria", koji je potpuno uspio u svojem prvotnom naumu: privući pažnju javnosti.

"Ol Istria" je prozvođač maslinova ulja s pedesetogodišnjom tradicijom, navode kako posjeduju najveći maslinik u Hrvatskoj, na površini od 220 hektara, te 65 tisuća stabala, s kojih se u prosjeku ubere više od tisuću tona ploda u maslinicima Lanterna, Červar, Larun, Veli Maj i Zelena Laguna, a središte tvrtke "Agrolaguna", međunarodno nagrađivane za svoje djevičansko ulje, je u Poreču.

Njihova najnovija reklama uzbudila je strasti na društvenim mrežama, posebno na profilu "Seksizam naš svagdašnji", gdje smatraju da istarski uljari...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 22:01