StoryEditorOCM
Ljepotabeauty ikona

Marilyn Monroe novo je zaštitno lice Max Factora

Piše PSD.
6. siječnja 2015. - 10:37
Premda je mrtva već gotovo 53 godine, legendarna filmska plavuša Marilyn Monroe novo je zaštitno lice kozmetičkog brenda Max Factor. Marilyn će biti 'globalni ambasador glamura', imat će glavnu ulogu u ovogodišnjim reklamnim kampanjama ove tvrtke.

Reklame će naglašavati ulogu šminke u transformaciji popularne filmske zvijezde, od nepoznate Norme Jeane Mortenson do platinaste bombe žarko crvenih usana, što je cementiralo njezin status jednog od najdugovječnijih seks simbola.

Marilyn je umrla u dobi od 36 godina u kolovozu 1962. godine od, službeno, predoziranja tabletama, a četrdesetih godina prošlog stoljeća i sama je bila klijentica tvrtke Max Factor koja je opskrbljivala hollywoodske starlete iz svoje trgovine na Hollywood Boulevardu.



– Zahvaljujući Marilyn, crveni...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. studeni 2024 03:01