Premda je mrtva već gotovo 53 godine, legendarna filmska plavuša Marilyn Monroe novo je zaštitno lice kozmetičkog brenda Max Factor. Marilyn će biti 'globalni ambasador glamura', imat će glavnu ulogu u ovogodišnjim reklamnim kampanjama ove tvrtke.
Reklame će naglašavati ulogu šminke u transformaciji popularne filmske zvijezde, od nepoznate Norme Jeane Mortenson do platinaste bombe žarko crvenih usana, što je cementiralo njezin status jednog od najdugovječnijih seks simbola.
Marilyn je umrla u dobi od 36 godina u kolovozu 1962. godine od, službeno, predoziranja tabletama, a četrdesetih godina prošlog stoljeća i sama je bila klijentica tvrtke Max Factor koja je opskrbljivala hollywoodske starlete iz svoje trgovine na Hollywood Boulevardu.
– Zahvaljujući Marilyn, crveni...
Reklame će naglašavati ulogu šminke u transformaciji popularne filmske zvijezde, od nepoznate Norme Jeane Mortenson do platinaste bombe žarko crvenih usana, što je cementiralo njezin status jednog od najdugovječnijih seks simbola.
Marilyn je umrla u dobi od 36 godina u kolovozu 1962. godine od, službeno, predoziranja tabletama, a četrdesetih godina prošlog stoljeća i sama je bila klijentica tvrtke Max Factor koja je opskrbljivala hollywoodske starlete iz svoje trgovine na Hollywood Boulevardu.
– Zahvaljujući Marilyn, crveni...