StoryEditorOCM
Društvena mrežaPojednostavljeno je

Tlaka vam je prijavljivati se na streaming platforme, jer ste znali da je komplicirano odjaviti se? Gotovo je s time

Piše Vijesti SD
20. listopada 2024. - 15:08

Federalna trgovinska komisija (FTC) u Sjedinjenim Američkim Državama uvela je novo pravilo pod nazivom "klik za otkazivanje“, s ciljem da potrošačima olakša raskidanje pretplata. Ova regulativa obuhvaća sve usluge, od teretana do streaming servisa, i nalaže da proces otkazivanja bude jednako jednostavan kao i proces prijavljivanja, piše Dnevni avaz.

Brojni korisnici su se godinama žalili da poduzeća često kompliciraju postupak otkazivanja, koristeći složene online procedure, skrivenu dugmad ili dodatne korake koji otežavaju raskidanje pretplata. Novi propisi FTC-a stavljaju točku na ovu praksu i uvode pravilo da se pretplata mora otkazati brzo i jednostavno, što sprječava frustracije kod korisnika.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Također, tvrtke su sada u obvezi unaprijed jasno objasniti uvjete pretplate, čime se izbjegavaju neugodna iznenađenja u vezi sa skrivenim troškovima ili naplatama koje potrošači nisu očekivali.

Za korisnike, ovo znači veću zaštitu i transparentnost. Oni će lakše upravljati svojim pretplatama, bez rizika od automatskih produženja ili dodatnih troškova koje nisu željeli. Pravilo "klik za otkazivanje“ predstavlja korak naprijed u borbi protiv nepoštenih poslovnih praksi i omogućava potrošačima veću kontrolu nad njihovim financijama, piše Dnevni avaz.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 05:52