Četverogodišnja filmska pauza zvjezdane glumice Blake Lively napokon će biti okončana romantičnom dramom "Priča završava s nama" ("It Ends With Us"). Zadnji film Lively je imala 2020., akcijski triler "Ritam tijela". Posvetila se onda djeci i trudnoći, donijevši na svijet četvrto dijete 2023. godine.
Za to vrijeme njezin suprug Ryan Reynolds snimio je "Čuvaj me s leđa 2", "Free Guy", "Crvenu tjeralica", "Projekt Adam", "Spirited"..., a ove godine premijeru su doživjela čak dva njegova filma, obiteljska fantazija "Imaginarni prijatelji" i megahit "Deadpool i Wolverine".
No, Blake se vraća na velike ekrane, a za "comeback" je odabrala prestižnu ekranizaciju bestselera Colleen Hoover iz 2016., koji je postao broj jedan na bestselerskoj listi "New York Timesa", inače prvu adaptaciju romana ove spisateljice.
Knjiga je postala popularna i u Hrvatskoj nakon predstavljanja na Interliberu 2017. godine. Bit će još popularnija sad kad je dobila posebno reizdanje s filmskom naslovnicom povodom izlaska filma. Hoover je producentica, kao i Lively, scenaristica je Christy Hall (mali biser "Daddio"), dok režiju potpisuje Justin Baldoni, ujedno i tumač jedne od dvije glavne muške uloge.
"Priča završava s nama" možda neće svrgnuti Reynoldsova "Deadpoola i Wolverinea" s vrha box-officea, ali mogla bi postati hit(ić). Iako je znala imati i boljih uloga ("Opasnost iz dubine", "Grad lopova"), Blake je najveću popularnosti stekla u glamuroznim filmovima u kojima glumi mladu ženu iz više klase društva poput "Bezvremenske Adaline" i "Slatke male tajne".
"It Ends With Us" je taj tip filma, samo ljubitelj(ic)e "The Age Of Adaline" treba upozoriti da ova romansa nije samo slatkog okusa, već i gorkog s obzirom na motiv nasilja u obitelji, odnosno između ljubavnih partnera. Protagonistica knjige i filma Lily Bloom (Lively; kao mlađu je glumi Isabela Ferrer), inače supstitut za Hall, doživjet će upravo te dvije vrste romanse, slatku i gorku.
Jer, autori žele da publika doživi "kaleidoskop ljudskih emocija" s rečenicama tipa "Ako se nađeš u poziciji da ponovno voliš nekoga, zavoli mene". Prva romansa je mladenačka s beskućnikom Atlasom Corriganom (Alex Neustaedter u mladosti, kasnije Brandon Sklenar), druga s bogatim neurokirirgom Ryleom Kincaidom (Baldoni).
Atlas i Lily spasili su jedno drugo od trauma u vidu obiteljskog nasilja, što pratimo u flešbekovima koji su uposleni najviše s ciljem karakterizacije glavnog ženskog lika. Lilyn otac (Kevin McKidd) frekventno je tukao majku (Amy Morton), što je doživjela i Hall, stoga ona na njegovu sprovodu ne može održati govor posvete.
Nedugo nakon sprovoda, Lily upoznaje Rylea na krovu zgrade. Oboje su imali loš dan i podijelili su neke "gole istine" o sebi i zbližili se. Kad Lily otvori cvjećarnicu u Bostonu, pokazat će se da je njezina zaposlenica Ryleova sestra – Alyssa (Jenny Slate). Iako Alyssa upozorava Lily da Ryle "troši žene kao bombone", privlačnost je prejaka i njih dvoje počnu izlaziti, uz njegovo obećanje da će se promijeniti.
Zaljubljivanje prerasta u naizgled pravu ljubav, ali Lilyne traume počnu se vraćati kad Riley pokaže temperamentniju, nasilniju stranu, što u njemu potiče i njezin susret s prvom ljubavi, Atlasom. Je li Riley nehotice ili svjesno udario Lily kad se opekao na vatrostalnu posudu? Je li ona slučajno pala niz stepenice ili ju je on gurnio?
Izazovne scene režirane su delikatno, gotovo u rukavicama, tako da je neko vrijeme dvojbeno što je posrijedi, prije nego zlostavljanje prerasta u verbalno, fizički i emocionalno, ali svakako njihova veza počinje se činiti poznatijom nego što bi Lily željela.
Romantična drama mračnije teme isprepleće se sa sapunicom u filmu. "Kad si vidjela nekog poput mene da ne glumi u sapunici", kaže polusamosvjesno zgodni, nabildani Riley i "Priča završava s nama" opako koketira sa "soap opera" zakonitostima, što se osjeti i u Baldonijevoj glumi, ali bezvremenska Blake je iznad toga.
Mješavina žanrova ne funkcionira uvijek i na momente film djeluje odveć "fancy" za dramu, na korak od toga da glamurizira prikaz nasilja u obitelji. No, bez takvog holivudiziranog pristupa, tko zna bi li "It Ends With Us" bio prijemčiv za najširu publiku, povremeno uspijevao izazvati emociju i gledatelj(ic)e provozati kroz "rollercoaster" osjećaja, te podizati svijest o obiteljskom nasilju. Živote nekih žena u kinu film bi mogao i promijeniti, možda čak i spasiti.