StoryEditorOCM
Automobilizam23. MALAČKA SVETI DUJAM |

KOLIKO IMA NASLOVA PRVAKA EUROPE, ZA TOLIKO SEKUNDI JE OBORIO REKORD STAZE Jurio u prosjeku 127 kilometara na sat!

Piše Tonči Vlašić
11. srpnja 2020. - 23:42
Trojica su na trenzima išla brže od starog rekorda staze, te je 2:07,700 Miloša Asanovića već povijest, i to su dvojica od trojice 4100 metara dugu stazu na Kozjaku prošla brže od dvije minute. Talijan Simone Faggioli, najuspješniji vozač u povijesti prvenstava Europe na brdu, čak jedanaest puta je osvajao naslov, išao je ni manje, ni više, nego više od 11 sekundi brže od starog rekorda, a tih njegovih sjajnih subotnjih 1:56.400 će, prognoziraju mnogi, 'pasti' već u nedjelju, 12. srpnja, kad se voze dvije bodove vožnje 23. Nagrade Malačka – sveti Dujam.

image
Laszlo Szasz foto: Tonči Vlašić


Dvostruki europski prvak Christian Merli 'kasnio' je na treningu za Faggiolijem 0,23 sekunde. Treći koji je išao brže od starog rekorda Asanovića bio je Diego De Gasperi, još jedan Talijan (2:05.121). Rezultati Faggiolija, Merlija te De Gasperija na subotnjim treninzima, koje je vozilo više od stotinu vozača iz Italije, Hrvatske, Mađarske, Poljske, Slovačke, Bosne i Hercegovine, Austrije, Slovenije i Crne Gore, nisu iznenađenje jer je na Malačku stigla još jača ekipa od one koja je bila u Skradinu na prvoj brdskoj utrci sezone, a koja vodi glavnu riječ na europskom prvenstvu, koje je otkazano zbog koronavirusa ove godine, a to je razlog zbog čega su najbolji s tog natjecanja odlučili voziti na hrvatskim brdima.

U Skradinu je prije tri tjedna Faggioli skinuo rekord staze za osam sekundi (tamo je rekord držao Mađar Laszlo Szasz, koji vozi za Dubrovnik Racing), ali najuspješniji vozač u povijesti europskog prvenstva na brdskim stazama nije osvojio 14. Nagradu Skradina, već Merli, koji je u zbroju dvije bodovne vožnje bio brži. Međutim, nisu samo njih dvojica 'naoštreni' za uzet krunu pobjednika 23. Nagrade Malačka Sveti Dujam, te oboriti rekord staze.

image
Laszlo Szasz (Dubrovnik Racing) foto: Tonči Vlašić


Utrku na Malačkoj, koja se boduje za prvenstvo Hrvatske, zatim za prvenstvo Hrvatske povijesnih automobila, prvenstvo regije jug, ali i za prvenstvo CEZ-a, vozit će i članovi Dubrovnik Racinga, Župe dubrovačke, Raguse Racinga, Pelješac Racinga i RT Ploče. Podsjetnik, u Skradinu, na prvoj od šest utrka ovogodišnjeg prvenstva Hrvatske na brdu (toliko ih je u planu održati), Dubrovnik Racing je ostvario jednu pobjedu u kategoriji (Laszlo Szasz u kategoriji II), jednu pobjedu u grupi (Đivo Franić u 'N'), te četiri pobjede u klasi (Maroje Batina u 'N1', Đivo Franić u 'N2', Niko Pulić u 'A7' i Laszlo Szasz u 'D20'). Slavio je uvjerljivo na prvoj stanici nove sezone u kojoj ne brani naslov. U toj ulozi je u 2020. Auto klub Župa dubrovačka, koja je bodove uz Krku uhvatila zahvaljujući jednoj pobjedi u klasi (Marijo Barović u 'A6'), jednom drugom (Ivan Jaranović u 'E15') i jednom trećem mjestu (Ivan Petrušić u 'N1'). Župa dubrovačka je bila klupski druga u Skradinu s 53 boda, 20 manje od Dubrovnik Racinga, dok su treći klupski bili Omišani, Auto klub Oneum (48 bodova), četvrta Sveta Nedjelja sa 46,5 boda... (šesta Ragusa Racing sa 41,5 bod). Zatim, Antonio Hernaut (Župa dubrovačka) je bio pobjednik u Skradinu u utrci povijesnih automobila.  

image
Niko Pulić, trostruki prvak Europe foto: Tonči Vlašić


Prva od dvije nedjeljne bodovne vožnje na Malačkoj počinje točno u podne.
20. travanj 2024 14:05