- Razgovarali smo o značajnim razvojnim projektima koji bi se trebali vrlo brzo realizirati. Raduje me da u ovom škveru sve vrvi od mnogih planova te da će od trenutačno 1170 zaposlenih većina i ostati rekao je Ževrnja.
Naglasio je kako će Županija pomoći u ishođenju dozvola kako bi se investicije što prije ostvarile te kako će brodogradilištu u tom smislu biti pravi servis.
- Nakon dugog iščekivanja posla proizvodnja uskoro kreće budući da su stigli limovi za izgradnju dvaju kemikal - tankera za vlastitu kompaniju registriranu u Trogiru pod nazivom „Trogir maritime“.
Takav jedan brod vrijedan je više od 50 milijuna dolara. Oba su već unaprijed iznajmljena.Imaju Ugovor o čarteru za slijedećih pet godina s produženjem na deset, istaknuo je Končar.
Pohvalio se kako od servisne djelatnosti od koje je dobit za prvih šest mjeseci ove godine iznosila 1,5 milijuna eura i dalje očekuje profit i kako je to djelatnost koju će organizacijski i stručno poboljšati. Najavio je pripremu za izgradnju prve faze marine od njih tri koliko ih je planirano.
Kazao je kako je za prvu fazu već ishođena građevinska dozvola te kako će biti završena do svibnja iduće godine kada bi prve jahte na sjevernoj strani „Brodotrogira“ trebale već biti na vezu. Druga faza će biti gotova do kraja 2015.godine, a treća za mega jahte s južne strane škvera do 2018. godine, rekao je.
Končar je govorio i o smanjenju broja radnika po Ugovoru o privatizaciji na njih 900 možda rekao je koji broj i manje. No, razvojem spomenutih investicija broj radnika će se povećavati.Bit ćemo fleksibilni što rijetko koji škver može organizirati, a trogirski će to moći.Mislim da će broj radnika narasti ukupno na 1200 .
Po faktoru multiplikacije na taj broj zaposlenih bit će 4200 radnih mjesta izvan brodogradilišta rekao je. Gradonačelnik Ante Stipčić govorio je o značaju „Brogotrogir“ za grad. Dolaskom limova škver je živnuo. Servisni dio i marina izuzetno su zanimljive djelatnosti. Dobit ćemo nove goste.Želimo da program restrukturiranja krene što prije , jer zadržavanje svakog radnog mjesta nam je bitno Grad Trogir i „Brodotrogir“ moraju zajedno ići naprijed zaključio je Stipčić
Poslovne planove što se Trogira tiče Danko Konačar ima i izvan brodogradilišta. Doznajemo kako bi volio da bude suvlasnik hotela „Medena“ za koju je nedavno raspisan natječaj o prodaji. Investicija je ozbiljna. Predviđa se oko 30 milijuna eura uložiti.
U „Brodotrogiru „se ne mogu graditi smještajni kapaciteti. Zato bi „Medena“ bila idealan smještaj za goste koji će dolaziti jahtama u brodogradilište. Bila bi to sinergija „Brodotrogira“ i „Medene“, ustvrdio je Končar. Opovrgnuo je glasine kako planira i na nekim lokacijama na Čiovu ulagati u turističke sadržaje.
Dok su Končar te župan i trogirski čelnici obilazili brodogradilište u radionicama je bilo jako malo radnika. Marko Oštrić, brodski električar u remontu s 29.godišnjim stažem u škveru nada se da će Končar donijeti nove poslove. U neizvjesnosti smo od 1990.godine. Dobro da ćemo graditi ove tankere, ali mislim da u konačnici brodovi i skupe jahte ne mogu biti na jednom mjestu rekao je. Rajko Ivica nakon 33 godine odlazi iz škvera. Idem na Zavod za zapošljavanje i otpremninom od oko 190 000 kuna sjetno će.
Gordana Dragan
FOTO: CROPIX
FOTO: CROPIX
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....