Zbog radova vozi se usporeno na brzoj cesti Solin-Klis u smjeru Splita - tako glasi jutrošnja jedna jedina rečenica na internetskoj stranici Hrvatskog autokluba o kaosu koji se događa na svim prilazima Splitu.
I dok o svakoj imalo većoj gužvi u Zagrebu i oko njega, javni nacionalni mediji "bombardiraju" građane, sve stanovnike područja na kojem se nalaze dvije prometno najfrekventnije točke u državi, a riječ je o prilazima Splitu iz smjera Stobreča i Solina/Kaštela, u metropoli se previše ne zamaraju.
Na stranu Hrvatski autoklub, koji je formalno udruga pod kontrolom vladajuće stranke u državi, a to je sada HDZ, na stranu i javna medijska kuća HRT koji je ustanova pod kontrolom vladajuće vladajuće stranke u državi, a to je sada HDZ, ali zašto se oko svega previše ne zamaraju vladajući političari u metropoli. Oni u čije plaće i proračune građani Splita i cijele županije, kao i gospodarstvenici uplaćuju obilne svote i donose primjeren doprinos hrvatskom BDP-u.
Tragično je što su isti ti građani već dan kasnije zaboravili pusta obećanja koje je tadašnji sastav Plenkovićevih ministara izrekao na svečanoj sjednici Vlade održanoj u Splitu uoči blagdana sv. Duje prije punih šest godina, a ticala su se upravo cestovnih i infrastrukturnih projekata.
Što je od tada izgrađeno? Rekli bismo, samo kozmetička premještanja najvećih hrvatskih gužvi s lokacije A na nedaleku lokaciju B, sve ostalo je u gradnji, ali ključne točke čak ni u toj fazi. Tko kome maže oči crnilom i tlapnjama, nije teško pretpostaviti, ali vozači-birači uredno zapinju svakog dana u kilometarskim kolonama, pri čemu središnji dio turističke sezone i s njom povezani pritisak vozila nije ni počeo.
Upravo se na brzoj cesti iz smjera Zagore prema Splitu i Solinu i u ovom trenutku slijeva beskrajna kolona vozila, koju je dodatno "napumpao" kvar jednog od vozila u zapadnoj cijevi tunela "Mravince" kojim se vozi dvosmjerno zbog nedalekih radova na izgradnji novog čvora Mravince na toliko spominjanoj novoj obilaznici Splita.
Svi su kasnili i kasne, tko na posao, tko na službu, tko u školu. U problemu su i svi putnici autobusnih linija što iz raznih dijelova zaleđa vode prema Splitu.
Ništa bolje nije ni na prilazu Solinu i Splitu iz smjera Kaštela, jer kolone na Jadranskoj magistrali zadnjih dana počinju gotovo već od križanja kod trgovačkog centra "Metro" u Sućurcu i obližnje "Croduxove" benzinske postaje.
Za usporedbu, vožnja u toj koloni do velikog križanja na solinskoj Širini, na kojoj su "radovi" na premošćivanju "počeli" prije gotovo dvije i pol godine (!?), traje u pravilu brzinom prosječnog pješaka, pa putovanje dugo nepuna tri kilometra radnim danima traje duže nego od zračne luke do Splita u danima vikenda.
Da ne govorimo o prilazu Solinu sa stare Kliške ceste, gdje kolone počinju skoro pa u Rupotini...