![<p>Miro Bulj na splitskoj Rivi na dočeku brončanih Vatrenih iz Katara</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/14/o_24024749_1024.jpg)
Saborski zastupnik Mosta nezavisnih lista Miro Bulj javno je izjavio da je sastavni dio ugovora o suradnji te stranke i Domoljubne koalicije i izgradnja četverotračne ceste Križice – Kukuzovac, dodajući da će ta prometnica biti uvrštena u ovogodišnji državni proračun. Odmah nakon saborske potvrde Vlade, Bulj je o toj temi razgovarao s Olegom Butkovićem, ministrom pomorstva, prometa i infrastrukture.
Poslije razgovora Bulj je bio optimist, a takvo raspoloženje zasnivao je i na činjenici da je član saborskog Odbora za promet i infrastrukturu, u kojemu će moći (iz)lobirati da se Sinj prometno puno kvalitetnije poveže sa Splitom s kojim čini jedinstvenu aglomeraciju.
U petak je o planovima za četverotračnu cestu Križice – Kukuzovac stiglo pisano očitovanje iz kabineta ministra Butkovića, iz čijeg se iščitavanja dade zaključiti da je gradnja te ceste "na dugom štapu". Navodi se da je u tijeku izrada studije izvedivosti obilaznice Dicma, a ako se cesta bude gradila, financirala bi se novcem iz EU-a.
Studija izvedivosti, koju radi IGH, trebala bi biti završena do sredine ove godine. Ona će dati odgovor na pitanje o opravdanosti i eventualnoj varijanti najboljeg rješenja trase, o čemu će Hrvatske ceste kao nositelj aktivnosti upoznati građane.
Dakle, tek nakon što se izrade obvezne studije dobit će se za sada nepoznati odgovori. Ako ti odgovori budu pozitivni, u korist gradnje četverotračne ceste od Križica do Kukuzovca, Hrvatske ceste će kao nositelj aktivnosti kandidirati tu prometnicu prema EU fondovima kako bi se osigurala potrebna novčana sredstva za financiranje izgradnje.
A to je put koji često znade biti duži od jednog saborskog mandata. Osim ako Miro Bulj ne pronađe formulu za ubrzaniju realizaciju toga projekta koji je osobno postavio kao apsolutni prioritet.