Nova Suzuki Vitara, na tržištu od 2018. godine, uz lagani redizajn koji je najprimjetniji na prednjoj rešetki, a uz to je iz ponude izbačen jedini dizelski agregat od 120 KS, dok je osnovni benzinac zamijenjen modernijim, ovaj japanski crossover i dalje jako dobro kotira na tržištu.
Zahvaljujući novom dizajnu naročito je popularan kod privatnih kupaca kojima je vrlo bitan odnos između uloženog i dobivenog, a tu je Vitara „svjetski prvak“.
Ovog puta testirali smo inačicu sa 1,4-litrenim turbobenzincem poznatijim kao Suzukijev BoosterJet od 140 KS u kombinaciji sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom na prednje kotače. Riječ je o klasičnom automatskom mjenjaču koji osim automatskog mijenjanja brzina može se i ručno šaltati zahvaljujući polugicama smještenim ispod kola up...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....