Škoda Auto proizvela je svoj milijunti baterijski sustav u svojoj glavnoj tvornici u Mladá Boleslavi. Proizvođač automobila proizvodi visokonaponske pogonske baterije od 2019. godine, kada je pokrenuo proizvodnju baterija za Superb iV s plugin hibridnim pogonskim sklopom. Trenutačno je kompanija fokusirana isključivo na proizvodnju većih baterija za potpuno električna vozila temeljena na MEB platformi; dvije montažne linije postižu zajedničku dnevnu proizvodnju od 1500 jedinica. Ove baterije, kapaciteta od 55 do 91 kWh (neto kapacitet od 52 do 86 kWh), ugrađuju se u modele Škoda Enyaq i Elroq kao i modele drugih brendova Volkswagen grupe, kao što su Volkswagen, SEAT/CUPRA i Audi.
Kompanija iz Mladá Boleslavi je u svibnju 2022. započela je s proizvodnjom baterijskih sustava za potpuno električna vozila temeljena na platformi MEB. Ovi sustavi prekretnica su u proizvodnji, poklopilo se s lansiranjem informacijskog huba Grupe o e-mobilnosti, „Enter Electric!“, koji nudi tehničke detalje i pruža kupcima detaljniji uvid u prednosti elektromobilnosti.
Godine 2023. proizvodni pogoni u Mladá Boleslavi prošireni su drugom proizvodnom trakom, čime je ukupni dnevni kapacitet povećan na 1500 baterijskih sustava. Škoda Auto značajno ulaže u nužnu transformaciju svog poslovanja, uključujući digitalizaciju svojih organizacijskih procesa i dalju obuku zaposlenih. Do danas je kompanija uspješno osposobila više od 28.000 zaposlenih kako bi zadovoljili zahtjeve elektromobilnosti.
Svaka smjena uključuje približno 90 zaposlenih koji rade u proizvodnom prostoru od oko 10.500 m2. Uz to, 82 potpuno automatizirana robota obavljaju zadatke kao što je upravljanje posebno teškim komponentama. Na svakih 60 sekundi kompletira se po jedna baterija za model baziran na MEB-u. Kada siđe s proizvodne trake, svaka baterija teži približno 490 kilograma (82 kWh). Litij-ionske baterije imaju modularni dizajn, što omogućava proizvodnju širokog spektra visokonaponskih baterija. Sastoje se od 8 do 13 modula sa 16 do 26 ćelija, dajući kapacitet od 55 do 91 kWh.
Škoda Auto je ove godine u lipnju otvorila najsuvremeniji pogon za optimizaciju procesa kontrole kvaliteta konačno sklopljenih baterija. Jedinstveni sustav koristi tehnologiju kompjuterizirane tomografije (CT), sposobnu uhvatiti zamršene unutrašnje detalje veličine samo četiri mikrona. Ova tehnologija pruža vrlo detaljnu sliku komponenti unutar baterije, omogućujući prepoznavanje potencijalnih nepravilnosti u pojedinačnim dijelovima bez rastavljanja cijelog baterijskog sustava. Štoviše, sustav se može koristiti za ispitivanje stanica koje su već bile u radu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....