Prilikom odlaska na putovanje, turisti koji bi htjeli unajmiti automobil mogu odabrati svoje vozilo na temelju mnogo čimbenika. Možda traže umirujući i poznati naziv ili automobil kojeg su već vozili u prošlosti. Što god bio razlog njihovog izbora, novo istraživanje otkrilo je da je u Hrvatskoj najpopularnija marka automobila za najam Volkswagen, što je ujedno i druga najpopularnija marka diljem svijeta.
Tvrtka za rezervaciju najma automobila DiscoverCars.com analizirala je svoje interne podatke kako bi saznala koje marke automobila su trenutno najpopularnije za najam u Hrvatskoj i širom svijeta. Pregledali su podatke svih rezervacija za srpanj 2024., za skoro 200 zemalja i država u SAD-u.
Podaci su pokazali da je 28% ljudi koji su putovali u Hrvatsku unajmilo Volkswagen automobil, od čega je 9% njih odabralo VW Polo, što ga čini najpopularnijim modelom. Druga najpopularnija marka automobila u Hrvatskoj bila je Opel te ju je slijedio Peugeot.
Volkswagen Grupa posjeduje marku Bugatti, koja se 2021. udružila u zajednički pothvat s hrvatskom markom automobila Rimac. Prvi zajednički auto Bugatti Rimac izašao je 2022., Bugatti W16 Mistral, luksuzan sportski automobil koji može dosegnuti brzinu od 418.4 km/h. Međutim, najpopularniji modeli automobila za najam za odmor nisu bili sportski automobili - većina putnika je bila sklonija malenim i kompaktnim gradskim automobilima, poput VW Pola.
Sveukupno najpopularnija marka automobila bila je Fiat kojeg je 20% turista rezerviralo diljem svijeta. To je bila marka izbora u deset različitih zemalja, uključujući i njegovu rodnu zemlju Italiju - u kopnenom dijelu Italije, Sicilije i Sardinije, Fiat je bio izbor broj jedan. Van Europe, također je bio popularan u Brazilu, gdje je 31% turista odabralo tu marku automobila. Najpopularniji model bio je Fiat Panda, kompaktan gradski automobil koji je činio skoro polovicu svih rezervacija Fiata s 41%.
Diljem svijeta, druga najpopularnija marka automobila nakon Fiata bio je Volkswagen kojeg je odabralo 10% putnika. Iako je manji broj turista odabrao ovu marku, stekla je veću popularnost u zemljama u kojima je bila vrhunski odabir. Kao i u Hrvatskoj, Volkswagen je bio najpopularnija marka automobila u 21 destinaciji širom Europe, Afrike, Južne Amerike i Sjeverne Amerike, uključujući tri države u SAD-u. Volkswagen je bio omiljen u svojoj rodnoj zemlji, Njemačkoj, a najpopularniji model bio je malen i kompaktan automobil, VW Polo, koji je činio 38% svih rezervacija.
Na trećem mjestu, 9% svih turista odabralo je Toyotu - bila je i najpopularnija marka u 24 različite zemlje i državama u SAD-u. Zemlje u Aziji, Oceaniji, Europi i Africi su odabrali Toyotu u većim brojevima nego ikoju drugu marku automobila. Preko trećine svih rezervacija Toyote bile su za Toyotu Aygo - 35% turista je odabralo ovaj kompaktan gradski automobil
Sljedeća najpopularnija marka automobila bila je Peugeot. Pet zemalja i 8% svih putnika izabralo je ovu francusku marku koja je bila najpopularnija u Francuskoj, čineći 33% svih rezervacija u svojoj rodnoj zemlji. S 33% svih rezervacija Peugeota, Peugeot 208 je bio model kojem su turisti bili naklonjeni - malen i kompaktan gradski automobil.
Posljednja marka automobila u prvih top pet bila je Renault kojeg je odabralo 6% svih putnika. To je bila marka izbora u devet zemalja i državama SAD-a, a najpopularniji model bio je Renault Clio, s 40% ljudi koji su se, birajući Renault, odlučili za popularan maleni automobil.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....