Kao prvi model u strogo ograničenoj Mercedes-Benz Mythos seriji, Mercedes-AMG PureSpeed je proslavio svoju svjetsku premijeru na Velikoj nagradi Formule 1 u Abu Dabiju. Beskompromisna realizacija potpuno otvorenog, sportskog dvosjeda, bez krova ili vjetrobranskog stakla je danak utrkama i nudi nezaboravno iskustvo vožnje.
Mercedes-AMG PureSpeed slavi Mercedesovu tradiciju u motosportu svojim uzbudljivim dizajnom trkačkih automobila, inovativnim materijalima i modernom tehnologijom. Ekskluzivna mala serija je striktno ograničena na 250 jedinica.
Dizajn Mercedes-AMG PureSpeeda karakterizira kombinacija niske siluete, dugačke haube i vrlo niskog prednjeg kraja s prepoznatljivim nosom "morskog psa". Sa svojim širokim usisnikom zraka, natpisom AMG i tamnom, kromiranom Mercedes zvijezdom na nosu, prednji dio podsjeća na Mercedes-AMG ONE. Pored toga, automobil ima aerodinamični optimiziran poklopac motora. Ekstenzivni rad aerodinamičnog tima na preciznosti je očigledan u malim, djelomično providnim deflektorima na prednjoj i bočnoj strani automobila, koji sprječavaju da turbulencije smetaju vozaču i suvozaču. Aerodinamični, oštro definirani vidljivi elementi od ugljičnih vlakana u donjem dijelu automobila daju snažan kontrast senzualnim, okruglim oblicima njegovog gornjeg dela. Poklopac prtljažnika i zadnji difuzor su također aerodinamično optimizirani. Njihov dizajn uzima u obzir nedostatak krova.
Dizajn aluminijskih kotača od 21 inča karakteriziraju poklopci od ugljičnih vlakana. Prednji dio ima gume 275/35 R 21 na felgama od 9,5 J x 21 inča; otraga koriste gume 305/30 R 21 na felgama od 11,0 J x 21 inča. Precizan rad dizajnerskog tima se može vidjeti u oblogama bočnih pragova. Mišićava ramena iznad zadnjih kotača sa širokim tragom se stapaju u elegantan i široki zadnji dio.
Još jedna karakteristika je HALO sustav, koji automobil koristi umjesto konvencionalnog A-stupa. Ovaj element je inspiriran vrhunskom klasom motosporta i dio je svakog vozila Formule 1 od 2018. Štiti glavu vozača u slučaju nesreće. Sigurnosni sustav u Mercedes-AMG PureSpeedu se sastoji od robusnog cjevastog čeličnog nosača. Aerodinamično optimizirana komponenta štiti oba putnika; kao takav, razdvaja se iza putnika u automobilu. Sustav zaštite od prevrtanja sadrži dva roll bara. Ove komponente su dio strukture školjke. Kao jedan zanimljiv detalj, HALO je indirektno osvijetljen na dnu uskim LED trakama, podižući ambijentalno osvjetljenje na novu razinu.
Postoje i dvije aerodinamično optimizirane kacige dizajnirane i proizvedene posebno za Mercedes-AMG PureSpeed. Dolaze u boji automobila i imaju interfon sustav komunikacije. Kacige omogućavaju vozaču i suvozaču da jasno komuniciraju, čak i pri velikim brzinama. Kao dodatna karakteristika, pametni telefoni se mogu upariti s interfon sustavom, omogućavajući vozaču i suvozaču da razgovaraju telefonom i slušaju muziku preko zvučnika kacige.
Sa svojom dvobojnom shemom i konceptom opreme u kristalno bijeloj/crnoj, unutrašnjost dodaje posebne naglaske. AMG Performance sjedišta s posebnim kožnim presvlakama i jedinstvenim ukrasnim šavovima nude optimalnu bočnu podršku pored ekskluzivne optike. Njihov dizajn je inspiriran je zrakom koji struji oko automobila. Multikonturna sjedišta s grijanjem povećavaju razinu udobnosti. Prostor iza sjedišta je od ugljičnih vlakana. Obloga pragova vrata također dolazi presvučena kožom. AMG Performance volan sustavno nastavlja koncept enterijera u dvije boje.
Još jedan detalj enterijera je analogni sat koji je dizajnirao IWC Schaffhausen. Upadljivo je postavljen na sredini kontrolne ploče u kućištu u obliku kapi u sjajnoj crnoj boji. Osnova sata ima sofisticiran dizajn koji čini da sat lebdi.
Burmester High-End 3D Surround Sound System s 15 zvučnika i 1170 W stvara autentično zvučno iskustvo slično ljetnom festivalu na otvorenom. Značka na centralnoj konzoli glasi ‘1 od 250‘ da bi označila da je model dio strogo ograničene serije Mythos. Za zaštitu automobila od loših vremenskih uvjeta kada je parkiran, zaštitni pokrivač dostupan je kao standard.
Automobil ima brojne aktivne aerodinamične elemente, kao što je zadnji spojler koji je neprimjetno integriran u poklopac prtljažnika. Mijenja svoj položaj zavisno od uvjeta vožnje. Kontrolni softver uzima u obzir brojne parametre, uključujući brzinu vožnje, uzdužno i bočno ubrzanje i brzinu upravljanja. Spojler ima pet različitih kutova pri brzinama iznad 80 km/h, što mu omogućava optimiziranje stabilnosti u vožnji ili smanjivanju otpora, zavisno od svog položaja.
AMG 4,0 litarski V8 biturbo motor s 430 kW/585 KS pruža dinamičan pogon i odlične vozne performanse. U kombinaciji s posebnim konceptom dizajna PureSpeeda, ovo stvara jedinstveno uzbudljivo iskustvo vožnje, jer radikalno otvoren dizajn čini da se čak i niže brzine subjektivno osjećaju kao mnogo veće. Automobil do 100 km/h ubrzava za 3,6 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 315 km/h. Kombinirana potrošnja po tvorničkim podacima je 13,7 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 312 g/km.
AMG SPEEDSHIFT MCT 9G mjenjač kombinira emocionalno iskustvo promjene stupnja prijenosa s izuzetno kratkim vremenom mijenjanja brzina. PureSpeed dolazi s AMG Performance 4MATIC+ pogonom na sva četiri kotača. Potpuno varijabilna raspodjela obrtnog momenta između prednje i zadnje osovine osigurava optimalnu vuču na fizičkoj granici, kao i visoku stabilnost vožnje i sigurnost u svim uvjetima.
Inovativno AMG ACTIVE RIDE CONTROL ovjes s poluaktivnom hidrauličnom stabilizacijom omogućava optimalan kontakt s putem. Sustav omogućava optimalno upravljanje i ponašanje pri promjeni opterećenja s AMG tipičnim upravljanjem, uključujući dinamiku, preciznost i povratne informacije od vozača. Istovremeno, povećava udobnost vožnje.
Standardni AMG keramički kompozitni kočioni sustav visokih performansi osigurava odlične vrijednosti usporavanja i preciznu kontrolu. Impresionira kratkim razmakom kočenja, osjetljivim odzivom i visokom stabilnošću - čak i pod ekstremnim opterećenjima. PureSpeed je opremljen i aktivnim upravljanjem zadnje osovine. Zavisno od brzine, zadnji kotači se okreću u suprotnom smjeru (ispod 100 km/h) ili u istom smjeru (iznad 100 km/h) kao i prednji kotači. Sustav pruža i agilno i stabilno upravljanje.
Mercedes za sada nije objavio cijenu za ovaj ekskluzivni automobil.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....