Maistra je u travnju, proširujući svoj portfelj, otvorila novo urbano mjesto u Zagrebu – hotel “Zonar Zagreb”. Novootvoreni hotel u središtu zagrebačkog kvarta Trešnjevka, bivši hotel “Panorama”, novi je flagship brenda Maistra City Vibes, čiji su dio i hoteli “Jadran” i “International”, kojim grupacija nastoji pružiti vrhunsko iskustvo hotelijerske industrije za svoje posjetitelje.
– Ovim hotelom, koji Zagrebu donosi novo iskustvo gradskih hotela, Maistra stavlja svoj potpis u turističkoj ponudi ove destinacije. Nastavljamo s daljnjim investicijama za obnovu ostalih zagrebačkih hotela iz našeg portfelja – kaže Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre.
Hotel “Zonar Zagreb” brzo je postao novo središte urbanog turizma i sportskog načina života, a Zagreb je dobio novu perjanicu urbane scene koja postaje sinonim za druženje, zabavu i gastronomski doživljaj.
– Hoteli su prilika za zamišljanje budućnosti i nove realnosti, s obzirom na to da je riječ o složenoj infrastrukturi koja podržava i oblikuje dobre osjećaje. Dizajnu hotela “Zonar Zagreb” pristupili smo kao neponovljivom zadatku jer kod nas rutina kod koncipiranja ne postoji. Prilikom rekonstrukcije postojećeg hotela zamišljali smo aktere, moguće scenarije događaja, metamorfoze korištenja, kao i razvoj kroz vrijeme, stoga su nas razveselili prvi dojmovi gostiju – objasnila je Lea Pelivan, arhitektica i suosnivačica Studija UP.
Preuređenje je počivalo na konceptu da se donji dio hotela u potpunosti otvori javnosti i postane nova urbana destinacija i svojevrsna žila kucavica tog dijela grada. “Zonar Zagreb” zona je regeneracije za različite posjetitelje Zagreba, od progresivnih građana svijeta na odmoru preko vrhunskih sportaša do građana Zagreba u potrazi za predahom. Stoga, kako bi zadovoljio potrebe raznolikih posjetitelja, kroz sadržajno šaroliku ponudu hotel svojim gostima osigurava ugodno iskustvo i obnavljajući odmor za tijelo i um.
“Zonar Zagreb”, između ostalog, svojim gostima nudi najviši rooftop bazen u Hrvatskoj s jedinstvenim pogledom na Zagreb te barom “Cherry Pop”, do kojeg posjetitelje vodi panoramsko dizalo, 285 pažljivo i raznoliko uređenih i opremljenih soba i suiteova, izbor između dva restorana i hotelski bar “Skin2Skin” koji, s ciljem da postane omiljeno mjesto susreta Zagrepčana, donosi nekoliko tematskih evenata zaduženih za stvaranje iskustava za pamćenje, po koja se svi vraćaju.
Tu je i upečatljivi take out store “Official Salmon Deli” koji, umjesto uobičajene kalorične hrane za van, donosi pravo osvježenje na zagrebačku scenu dostave hrane s jelima na bazi ribe.
– Svjedoci smo činjenice da gastronomija sve češće postaje jedan od važnijih motiva prilikom odabira dolaska u neku destinaciju. Najpriznatiji svjetski hoteli dodatno su se etablirali upravo putem gastronomije, stoga ćemo našim gostima pružiti najkvalitetniju ponudu koju prate nezaboravno iskustvo i atmosfera. Osim za izvrsnost, Maistra je sinonim i za otvorenost prema novim idejama, zbog čega vjerujem kako ćemo uspjeti gostima pružiti balans lokalnog, novog i popularnog, servirati najukusnije zalogaje te da će im na kraju dana ostati samo sladak okus u ustima – objašnjava Jeffrey J Vella, Maistrin F&B menadžer koji je osmislio novi gourmet koncept hotela.
Sobe su dizajnirane kao oaze mira i opuštanja, moderno uređene – od monokromatskih, onih presvučenih drvenim oblogama ili vinilom, preko soba industrijskog stila, do soba s raskošnom kadom uz prostrane prozore i velikih, kutnih suiteova s panoramskim pogledom na grad. Veliki prozori daju na biranje – privatnost ili otvorenost.
U “Zonar Zagrebu” nalazi se i moderno opremljen gym te čak devet višenamjenskih kongresnih dvorana, s dnevnim svjetlom i najmodernijom AV tehnologijom.
Suvremeno arhitektonsko rješenje i dizajn hotela “Zonar Zagreb” inspirirani su urbanim životnim stilom koji karakterizira dinamičnost pokreta. Koncept obnove pripremio je poznati zagrebački biro – Studio UP (Toma Plejić i Lea Pelivan), stilski zaokružen umjetničkim radovima Silvija Vujičića. Vizualni identitet, inspiriran neprestanim kretanjem kao konceptom hotela, rađen je u suradnji s agencijom “Bruketa&Žinić&Grey”, a branding u suradnji s Fabular.
Tako se i vizualni identitet kroz četiri iteracije pokreće i mijenja, odnosno modularan je. Logotip je postavljen okomito evocirajući neboder u kojem se hotel nalazi i činjenicu da se radi o najvišem hotelu u Zagrebu. Dodatni grafički element u identitetu su strelice preuzete iz arhitektonskog rješenja vanjske bočne fasade hotela, dok art direkcija fotografija koristi tehniku motion blur, koja naglašava kretanje.
Maistra je u suradnji s agencijom “Fabular” razvila rebranding strategiju hotela “Panorama”, kreirana je brend priča, slogan i novo ime “Zonar Zagreb”. Ime “Zonar Zagreb” kovanica je riječi “zone” (zona) i “regeneration” (regeneracija, obnova). Naziv konotativno upućuje na hotel kao regeneracijsku zonu za globalne putnike, mjesto gdje oni mogu obnoviti duh i tijelo brojnim sportskim, fitness i gastronomskim sadržajima, te nastaviti svoj put prema uspjehu.
Novi hotel savršena je zona za sportaše, sportske entuzijaste i poslovne ljude koji su neprestano u pokretu. Zbog konstantne užurbanosti potreban im je predah, stoga ulaze u zonu regeneracije, mjesto obnove uma i tijela. Ključni insight do kojeg su došli, a ujedno i slogan brenda “The Earth Never Stops Moving, Neither Should You” postao je okosnicom nove brand priče.
U kontekstu svega spomenutog, “Zonar Zagreb” nameće se kao jedna od najatraktivnijih zagrebačkih destinacija. Riječ je o hotelu koje nudi smještaj visoke kvalitete, odličnu gastronomsku ponudu i obilje sadržaja za svoje posjetitelje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....