25011739
TRGOVINA

Studenac – od lokalnog igrača do lanca s najvećim brojem prodavaonica

Piše PR
16. lipnja 2023. - 13:00

Od nekoliko butiga na dalmatinskoj obali do trgovačkog lanca s najvećim brojem prodavaonica u Hrvatskoj - tako bismo mogli opisati naš poslovni put te rast i razvoj kojeg smo ostvarili u posljednjih pet godina. Tome u prilog idu i brojke koje svjedoče da smo jedini otvorili svoja vrata na više od 1100 lokacija diljem Lijepe naše i zapošljavamo gotovo 6000 zaposlenika. Pored snažnog organskog rasta tu su i uspješne akvizicije čak šest većih trgovačkih lanaca i cijelog niza manjih.

Više od kupovine spize – ugodan i pouzdan susjed

Dok kupujete manistru, sočno voće iz doline Neretve, svježe povrće iz srca Cetinske krajine, krumpir iz Međimurja, wc papir, deterdžente i ostale svakodnevne potrepštine, u sve više naših butiga istovremeno možete i platiti račune, vratiti ambalažu, na bistro odjelu kupiti pržene lignje, punjenu papriku, neko treće friško skuhano jelo ili pokupiti samo neko pecivo iz pekare "za prigristi usput". Kupcima u više od 300 prodavaonica s oznakom TO GO nudimo i kavu, čaj ili vruću čokoladu jer, unatoč tome što većina Hrvata obožava pijuckanje kave uz ćakulu, i naši ljudi sve češće traže i "opcije s nogu".

Za vas koji preferirate kupnju iz fotelje, pobrinuli smo se da vam proizvodi "sami" pokucaju na vrata zahvaljujući dostavi putem online platformi.

Veliki planovi za dalje - nastavak rasta i modernizacije

U Studencu se trudimo dvosmjernom komunikacijom prepoznati što naši kupci trebaju kako bismo još kvalitetnije odgovorili na njihove potrebe te im u skladu s našim proximity formatom bili nadohvat ruke, blizu kada im je potrebno, štedjeli im vrijeme te pružili ugodnu, susjednu atmosferu.

"Veliki trud našeg tima već nas je doveo do vodeće pozicije u domaćem maloprodajnom sektoru po broju trgovina te proximity formatu, ali još nismo gotovi. Nastavit ćemo rasti ciljajući na tržišni udio veći od 10 posto i položaj među tri najveća hrvatska trgovca po prihodima u sljedeće tri godine", poručio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Nakon snažnog organskog i akvizicijskog rasta, 2022. godine snažnije započinjemo s modernizacijom kompanije. Jedan od prvih koraka bio je razvijanje programa vjernosti unutar mobilne aplikacije "Moj Studenac" uz koju je svaka kupovina još povoljnija.

S ciljem još boljeg osluškivanja navika i potreba kupaca pokrenut je i Studenac Digital, Centar izvrsnosti posvećen inovacijama i prediktivnoj analitici. Analizom podataka cjelokupno poslovanje planiramo učiniti još učinkovitijim i agilnijim.

Zaposlenici - ambasadori kompanijskih vrijednosti

Zadovoljstvo i motiviranost zaposlenika ključni su za uspjeh svake kompanije. Zato u Studencu posebnu brigu vodimo o našim zaposlenicima. Uz ostale pogodnosti, nagrađujemo ih bonusima za odlične poslovne rezultate u trgovinama te ih potičemo da sudjeluju u edukacijama kako bi usavršili već postojeća ili usvojili nova znanja.

Veliku pažnju poklanjamo i našim lokalnim zajednicama te društveno odgovorno poslovanje smatramo jednim od temelja poslovne strategije i daljnjeg jačanja brenda. Bilo da se radi o potpori onima koji mijenjaju na bolje svoje zajednice, podršku održivim malim poduzetnicima ili očuvanju prirode i okoliša, planiramo se još snažnije povezati s našim zajednicama u cijeloj Hrvatskoj kako bismo još uspješnije prepoznali i zadovoljili njihove potrebe i dali svoj doprinos izgradnji boljeg društva.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2024 07:15